het werkt wel!!!!!!!!!!!
Greetzz yordiman
Wat vind jij van bovenleidingen?
Tja , storen doen ze in zekere zin wel altijd , maar als ik een type bovenleiding mag kiezen is het wel de 25kV bovenleiding (zowel de Belgische als Franse , niet andere versies zoals in Oost-Europa) .. die is het mooiste van vorm en stoort ook minder omdat er daar bijna met 2 aparte palen (bij dubbelspoor) wordt gewerkt i.p.v. in België wordt er dan 'compound' bovenleiding gezet in 1 stuk ...
Ik heb nog wel een kleine opmerking : de 25kV bovenleiding mag dan mooi zijn , ze moet niet té overweldigend uitgevoerd zijn zoals de Fransen het nogal goed kunnen op hun HSL's met telkens 2 ophangingen i.p.v. 1 : dat maakt het geheel nog wat drukker en niet echt aantrekkelijker ..
Ik heb nog wel een kleine opmerking : de 25kV bovenleiding mag dan mooi zijn , ze moet niet té overweldigend uitgevoerd zijn zoals de Fransen het nogal goed kunnen op hun HSL's met telkens 2 ophangingen i.p.v. 1 : dat maakt het geheel nog wat drukker en niet echt aantrekkelijker ..
Compound heeft in de verste verte niks met de opstelling van de palen te maken of consoles.msts.be schreef:Tja , storen doen ze in zekere zin wel altijd , maar als ik een type bovenleiding mag kiezen is het wel de 25kV bovenleiding (zowel de Belgische als Franse , niet andere versies zoals in Oost-Europa) .. die is het mooiste van vorm en stoort ook minder omdat er daar bijna met 2 aparte palen (bij dubbelspoor) wordt gewerkt i.p.v. in België wordt er dan 'compound' bovenleiding gezet in 1 stuk ...
En wat bedoel je met 2 ophangingen? Als het die is in de hoofddrager is dat enkel mogelijk bij luchtsectioneringen of spanuitrustingen.
Maar aangezien je TELKENS zegt, dan denk ik dat je het wel verkeerd opvat wat een ophanging juist is.