Frituur of dergelijke in Brussel-Noord

Voor alle minder serieuze en/of niet-treingerelateerde zaken.
Plaats reactie
The Terminator

Frituur of dergelijke in Brussel-Noord

Bericht door The Terminator »

Ik moet vlak na school van Leuven naar Zellik richting Pivo en heb in Brussel-Noord een 40 minuten om iets te eten :D Weet iemand daar soms ergens een goede (en niet te dure) frituur of dergelijke in de buurt?

Alvast bedankt!
Jesse
loic1811

Re: Frituur of dergelijke in Brussel-Noord

Bericht door loic1811 »

ik ken er alleen de quick (ik weet natuurlijk niet wa je deftig noemt) er is ook een pitta bar in de hoofdgang, en een kraampje waar ze hamburgers enz verkopen . Anders heb je ook nog de panos maar wel geen frieten ... :lol:
is dit niet een toppic voor babbelhoek/vragenhoekje
mvg groeten :)
groentje

Bericht door groentje »

Kant van de rode lampjes heb je 1 straat verder de Brabantstraat, met de nodige pittazaken e.d. Hoe hygiënisch alles is, zou ik niet durven zeggen, maar het is dichtbij, niet te duur, en er is behoorlijk wat (Marokkaanse) klandizie.
Steve

Bericht door Steve »

Op 5 grote minuten stappen (of 1 tramhalte) van het Noordstation heb je nog de snack Bosphore, aan het kruispunt van de Vooruitgangstraat met de Koninginnelaan. Is vrij bekend in de buurt.

Qua klassieke "Belgische" frituren, zie ik enkel diegene aan het kruispunt Antwerpsesteenweg - Bolivarlaan (halte WTC). Maar geen idee of dat ergens naar lijkt.

In het Noordstation zelf heb je inderdaad de andere zaken waarvan de meeste hier al genoemd zijn. Buiten de grotere ketens (Panos, Quick, Doner Company, sinds kort ook een Starbucks) zijn er nog een aantal andere zaken waarvan sommige aangenaam zouden kunnen verrassen.

Topic overigens verplaatst naar de Babbelhoek, heel erg spoorgerelateerd is dit nu ook niet... :wink_smile:
groentje

Bericht door groentje »

De dichtstbijzijnde frituur zit aan IJzer, dat is met de fiets wellicht wel te bereiken (en terug) binnen die 40 minuten, maar te voet lijkt me dat wat te optimistisch. Of je kan een eerdere trein richting Jette nemen, daar is ook een redelijke frituur aan het station, en een betere aan het Koningin Astridplein, iets verderop.
Asterix

Bericht door Asterix »

The Terminator schreef:Ik moet vlak na school van Leuven naar Zellik richting Pivo
100? :)
TommyG
Contacteer:

Bericht door TommyG »

Als je eens zin hebt in iets nieuws qua fastfood, in de Brabantstraat, dat is de straat die evenwijdig loopt met de Aarschotstraat (de straat met de hoeren dus) heb je tegenwoordig de "Urban Food Maker", wel halal maar dat proef je niet :-)

http://www.urbanfoodmaker.com/

Website werkt nog niet, maar goeie burgers, net dat tikkeltje anders als Quick en Mcdonalds. Volgens mijn willen ze zich een beetje profileren als Burger King ongeveer... Zelf al de "Notorious B.I.G. geprobeerd, maar ook de Hummer ziet er bijvoorbeeld niet slecht uit...
The Terminator

Ok bedankt iedereen voor de tips, kzal eens goed moeten rondlopen en zoeken. Die Urban Food ziet er misschien nog wel tof uit, haha Notorious BIG, misschien eerder dan ne Puff Daddy pakken ;-)

Jeroen schreef:
The Terminator schreef:Ik moet vlak na school van Leuven naar Zellik richting Pivo
100? :)
Idd, avondcursus DGH :P Heb jij die toevallig ook gevolgd? :D
groentje

Bericht door groentje »

Allez, een Hummer heeft toch niets te zoeken in de stad? :wink:
Asterix

Bericht door Asterix »

The Terminator schreef:Idd, avondcursus DGH :P Heb jij die toevallig ook gevolgd? :D
Ik heb enkele jaren geleden de dagcursus gedaan en ben ook van Leuven :wink:
Waar ga je rijden?
The Terminator

Jeroen schreef:
The Terminator schreef:Idd, avondcursus DGH :P Heb jij die toevallig ook gevolgd? :D
Ik heb enkele jaren geleden de dagcursus gedaan en ben ook van Leuven :wink:
Waar ga je rijden?
Ha amai, wat een toeval :D Ik ben bij RK Leuven :P Dus Leuven één.
Asterix

Bericht door Asterix »

The Terminator schreef:Ha amai, wat een toeval :D Ik ben bij RK Leuven :P Dus Leuven één.
maar das alleen maar op zondagmorgen, zeker? :)
The Terminator

Jeroen schreef:
The Terminator schreef:Ha amai, wat een toeval :D Ik ben bij RK Leuven :P Dus Leuven één.
maar das alleen maar op zondagmorgen, zeker? :)
Zondagen en feestdagen van 8 tot 17. En dinsdagen en donderdag maar is met ZW van RK Aarschot.
Rij jij op dit moment nog? Ook Leuven één zeker? :P
Plaats reactie