Stelplaats HLE 1330 en HLE 1357
Stelplaats HLE 1330 en HLE 1357
Hallo,
Weet iemand de stelplaats van beide loc's en/of deze in Antwerpen durven te vertoeven?
Groetjes,
Marklinrijder
Weet iemand de stelplaats van beide loc's en/of deze in Antwerpen durven te vertoeven?
Groetjes,
Marklinrijder
ik begrijp da er voor en tegenstanders zijn, maar soms is een liedje snel uitgezongen, zo ook dat gezaag op de reeks 13. ok er zijn verschillende meningen en we kennen die onderhand wel dus neen ik heb geen nood aan weer datzelfde liedjeedje schreef:Begint wel voorspelbaar te worden.
Wordt er een topic geopend over de Reeks 13, dan volgt al snel de berichten over hopelijke snelle afbraken.
Mag morgen nog eens met HLE13 gaan rijden... In 't begin waren daar dan wel veel problemen mee (net zoals bij elke lok) maar de laatste tijd heb ik er zeker geen klagen van..IC-G tss Antwerpen en Oostende is voor mij het leukste traject en dan nog liever met HLE13 dan met MS96.
Wat mij wel opvalt is dat bepaalde nummers steeds op de reizigersdiensten vertoeven zoals oa 1321,1323,1331,1350,...
Zal voor de verdeler (beheerder lok's) eenvoudiger zijn om bepaalde lok's heel de tijd in omloop te laten voor goederen en andere lok's constant reizigers...
Wat mij wel opvalt is dat bepaalde nummers steeds op de reizigersdiensten vertoeven zoals oa 1321,1323,1331,1350,...
Zal voor de verdeler (beheerder lok's) eenvoudiger zijn om bepaalde lok's heel de tijd in omloop te laten voor goederen en andere lok's constant reizigers...
hehe de km's bekijken ze minder dan wel de aard van de treinen ze doen. de basisregel (vooral dan naar stellen toe weet ik dat) is dat ze een beetje variatie in diensten gedaan hebben. voorbeeld de ene keer doet het materieel een stoptrein, de andere keer een ic trein (zover dit materieel er voor gebruikt wordt natuurlijk. dit is mogelijk voor, breaks, ms 96, ms75)edje schreef:Lijkt me beter om alle loks ongeveer dezelfde aantal kilometers te laten rijden IVM onderhoud en revisie