Bijeenkomst HGBTF leden 2013/1
- trainfreak
Bijeenkomst HGBTF leden 2013/1
In een ander topic werd het al snel duidelijk dat enkele leden eens samen wouden komen voor een babbeltje en dergelijke.
In dit topic kunnen we samen zoeken wat er mogelijk is en dergelijke.
Eens er iets conreets op poten staan, dan wordt er wel een topic geplaatst bij 'Agenda'.
Wie heeft er voorstellen?
In dit topic kunnen we samen zoeken wat er mogelijk is en dergelijke.
Eens er iets conreets op poten staan, dan wordt er wel een topic geplaatst bij 'Agenda'.
Wie heeft er voorstellen?
Re: Bijeenkomst HGBTF leden.
Ik zal een paar tips geven, er zijn in het verleden al gewoon BBQ's georganiseerd, de meeste willen niet op een trein zitten heel den dag, is ook lastiger om in groep een babbel te doen. Er werd zelfs al eens een kwis tijdens die BBQ gehouden 

- trainfreak
Er zijn verschillende dingen die we kunnen doen.
Dagje spotten (indien de groep niet al te groot is of we moeten al naar Ekeren gaan ofzo).
Een activiteit ergens, bijvoorbeeld railbiken (is reeds geprobeerd maar er was te weinig animo).
Een pretpark bezoekje eventueel.
Eens er wat ideeën zijn zal ik wel een poll opstarten, en dan zullen er ook enkele datums worden gekozen.
Dagje spotten (indien de groep niet al te groot is of we moeten al naar Ekeren gaan ofzo).
Een activiteit ergens, bijvoorbeeld railbiken (is reeds geprobeerd maar er was te weinig animo).
Een pretpark bezoekje eventueel.
Eens er wat ideeën zijn zal ik wel een poll opstarten, en dan zullen er ook enkele datums worden gekozen.
Bezoek aan het seinhuis van Neerpelt !
Dat is zeker de moeite om te zien

-
- Contacteer:
Goed idee - ik moet die foto's toch eens opnieuw maken met het seinhuis recht deze keerShrek schreef:Bezoek aan het seinhuis van Neerpelt !

Maar... ik denk dat we dan best niet te lang wachten, voor het uit dienst is.
In het voorjaar van 2013 (geen exacte datum bekend) wordt alles overgeheveld van de 2 Saxby-seinhuisjes in Neerpelt naar Mol...BlubBlub schreef:Goed idee - ik moet die foto's toch eens opnieuw maken met het seinhuis recht deze keerShrek schreef:Bezoek aan het seinhuis van Neerpelt !
Maar... ik denk dat we dan best niet te lang wachten, voor het uit dienst is.
Heb jij respect, dan krijg je respect terug...
2 sporen in Neerpelt zijn DEZE WEEK afgekoppeld, alle toestellen ervan zijn reeds naar het schroot vertrokken 

Normaal gezien in mei 2013.LML schreef:In het voorjaar van 2013 (geen exacte datum bekend) wordt alles overgeheveld van de 2 Saxby-seinhuisjes in Neerpelt naar Mol...
Ik heb april gehoord, maar in ieder geval, het is nu of nooit als je die nog wil bezichtigenBibke schreef:Normaal gezien in mei 2013.LML schreef:In het voorjaar van 2013 (geen exacte datum bekend) wordt alles overgeheveld van de 2 Saxby-seinhuisjes in Neerpelt naar Mol...

- trainfreak
Zeker geen slecht idee, maar dan is 10 personen ongeveer het maximum denk ik.groentje schreef:En anders eens een kaastafel bij iemand thuis.
Steven, heb jij plaats?

Voor een man of 10 moet het zelfs bij mij lukken, ik heb een vrij groot appartement. Maar ik heb wel niet genoeg stoelen of tafels. 

Eerst misschien is een poll houden van hoeveel volk er zou aanwezig zijn.
Ik kan binnen tot 12 man zetten, op men terras heb ik meer plaats en in beide gevallen zicht op een spoorlijn
Ik kan binnen tot 12 man zetten, op men terras heb ik meer plaats en in beide gevallen zicht op een spoorlijn

Ik zou het zeker wel weer eens tof vinden, alleen kan ik mijn stem niet ingeven, ik krijg steeds een foutmelding namelijk.