Bijeenkomst HGBTF leden 2013/1

Voor alle minder serieuze en/of niet-treingerelateerde zaken.

ik kies uit volgende data

zondag 10 maart
11
46%
zaterdag 30 maart
7
29%
zondag 31 maart
6
25%

Totaal aantal stemmen: 24

Steven

Re: Bijeenkomst HGBTF leden.

Bericht door Steven »

wat is er zo verkeerd aan, een meeting gaat er toch om om de anderen wat beter te leren kennen in het echt de activiteit is er minder belangrijk bij denk ik.
trainfreak

Bericht door trainfreak »

Portbou schreef:Toch liefst op een trein-gerelateerde plaats...
Een pretpark is echt geen goed idee... ook niet als er een treintje in rondrijdt.
Misschien zelf iets voorstellen dan?
De museumverenigingen heeft iedereen al gezien, of ze kennen deze bijna vanbuiten ...

Verder is er niet zoveel treingerelateerd, of je moet iets drinken in een oud station daar ook onder vinden.
Maar dat is volgens mij onbereikbaar voor veel leden.
Steven

Bericht door Steven »

ik was al aan het broeden op het idee om eventueel bij een hapje en een drankje een treinquiz te organiseren :D
Steve

Bericht door Steve »

Steven schreef:ik was al aan het broeden op het idee om eventueel bij een hapje en een drankje een treinquiz te organiseren :D
Lijkt me geen slecht idee. Zelf heb ik eigenlijk ook liever zoiets (of iets anders spoorgerelateerds) dan een bezoek aan een pretpark. Temeer daar het nog wel een hele poos zal duren voor de pretparken opnieuw open zijn en de temperaturen enigszins aangenaam. :wink:
Steven

Bericht door Steven »

ai ai, we hebben koude kiekens op het forum zitten :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Portbou
Contacteer:

Bericht door Portbou »

trainfreak schreef:
Een pretpark is echt geen goed idee... ook niet als er een treintje in rondrijdt.
De museumverenigingen heeft iedereen al gezien, of ze kennen deze bijna vanbuiten ...

Verder is er niet zoveel treingerelateerd, of je moet iets drinken in een oud station daar ook onder vinden.
De ontmoeting laten beginnen tijdens een treinreis richting Ardennen ?
Bvb. vertrek vanuit Brussel kort voor zaterdagmiddag, als de treinen rustig zijn.
Dan een bestemming vinden met een drank- en eetgelegenheid vlak aan de spoorweg.

?
BlubBlub
Contacteer:

Bericht door BlubBlub »

Portbou schreef:
trainfreak schreef:

De ontmoeting laten beginnen tijdens een treinreis richting Ardennen ?
Bvb. vertrek vanuit Brussel kort voor zaterdagmiddag, als de treinen rustig zijn.
Dan een bestemming vinden met een drank- en eetgelegenheid vlak aan de spoorweg.

?
Dat wordt snel een tweedaagse dan he.

Zijn er in de grote stations geen bezoek-met-gids mogelijk? [Zolang ik maar niet pe se in de nok van Antwerpen-Centraal moet lopen :oops: ]
trainfreak

Bericht door trainfreak »

Steve schreef:
Steven schreef:ik was al aan het broeden op het idee om eventueel bij een hapje en een drankje een treinquiz te organiseren :D
Lijkt me geen slecht idee. Zelf heb ik eigenlijk ook liever zoiets (of iets anders spoorgerelateerds) dan een bezoek aan een pretpark. Temeer daar het nog wel een hele poos zal duren voor de pretparken opnieuw open zijn en de temperaturen enigszins aangenaam. :wink:
We kunnen meer dan 1 keer samenkomen, toch?
Maar ik snap het al, geen pretparkliefhebbers precies, ook niet bij de jongere garde?

Om toch maar iets in de groep te gooien?
Iets drinken in het station van Wilderen?
loic1811

Bericht door loic1811 »

pretparken jaa heel graag maar niet in belgië :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
1 keer dat je in het buitenland naar een pretpark gaat dan zie je dat het hier kindertuinen zijn :twisted: :mrgreen:
Shrek

Bericht door Shrek »

Ik zou toch graag iets budgetvriendelijker hebben dan een pretpark. Een etentje of iets gaan drinken lijkt mij ook wel leuk :)
Steven

Bericht door Steven »

allez ik zal dan gewoon mijn voorstel uitwerken, een treinkwis samen met een hapje en een drankje voor een budgetvriendelijke prijs.
Heb zelfs al het idee uitgewerkt om aan de kwis een kleine treinprijs te hangen.

Een datum laat ik wat later nog wel weten. Ik ga men agenda is uitspitten voor een geschikte datum :-)
De bijkomende activiteit is een kleine wandeling op een EX-spoorlijn. (zal beetje afhangen van de weergoden).
COCOKEN007

Bericht door COCOKEN007 »

hallo iedereen,

ik stel voor dat we samenkomen in Drogenbos in de Colmar.
Je hebt er een wagon en een station.
De weekend menu is 22 euro en je kan er zo veel eten en drinkenals je wil.
De wagon is een K rijtuig met 1ste klas zittingen.
Je kan zeggen met hoeveel mensen je komt , bij een aantal mensen moet je wel een voorschot betalen.
Het is aan de ring van Brussel , centraal gelegen en heel Belgie kan er langskomen.
Je zit in het thema van treinliefhebbers en je krijgt er 3uur de tijd om te eten en dan kan je ook verder
praten over de hobby en het beroep.
Een democratische prijs en lekker eten.
Denk erover na

Vg

Cocoken
Shrek

Bericht door Shrek »

belangrijkste punt: is het te bereiken met de trein?
Steven

Bericht door Steven »

alles is met de trein te doen. Zelfs vanop twee punten :-)
loic1811

Bericht door loic1811 »

met de trein tot in ruisbroek en dan is het pakweg een 15 tal minuten stappen en heel gemakkelijk bereikbaar (altijd rechtdoor) :D
Plaats reactie