Bijeenkomst HGBTF leden 2013/1
Re: Bijeenkomst HGBTF leden.
cocoken ,ik ben het met steven VOLLEDIG mee eens. Ik ben nu ook nog een student voor mij is zo'n etentje in de colmar financieel niet haalbaar ... Ik heb nu wel het geluk dat mijn vader hier ook actief is op het forum en ik wellicht mijn rekening niet zelf zal moeten betalen ,ook ik reis gratis met de trein . De meeste van mijn leeftijd hebben die luxe nu niet . Ook als ik eerlijk mag zijn vind ik steven zijn voorstel veel aantrekkelijker . Want 3 uur in de colmar zitten is allemaal goed en wel maar wat ga je er na doen ? ik drogenbos is nu niet veel te zien .. Ik zeg niet dat de colmar slecht is maar zoals steven het al meerdere malen aanhaalde het is voor ons ook niet haalbaar
Bwah, Drogenbos heeft een tramterminus
En een shopping (de Carrefour!), en de schilderachtig verlichte koeltoren van de electriciteitscentrale. Dat is het toch wel zowat. Om maar te zeggen dat de Colmar me eigenlijk niet veel zegt, al zou ik er wellicht te voet naar toe kunnen... Sorry, Cocoken.
Trouwens, niets verhindert je om zelf een meeting in elkaar te steken. Het is niet omdat Steven iets wil organiseren, dat er niet meerdere meetings mogen zijn. Misschien ga ik wel eens wandelen, en zet ik de uitnodiging hier ook op het forum? Of spreken sommigen hier eens af om op een bepaalde dag naar en de stoomdagen in pakweg Maldegem te gaan. Semi-spontane ontmoetingen zijn me trouwens nog het liefst.

Trouwens, niets verhindert je om zelf een meeting in elkaar te steken. Het is niet omdat Steven iets wil organiseren, dat er niet meerdere meetings mogen zijn. Misschien ga ik wel eens wandelen, en zet ik de uitnodiging hier ook op het forum? Of spreken sommigen hier eens af om op een bepaalde dag naar en de stoomdagen in pakweg Maldegem te gaan. Semi-spontane ontmoetingen zijn me trouwens nog het liefst.
de semi spontane ontmoetingen staan hier zelfs niet altijd zo online in een onderwerp en gebeuren al is eerder via een PM of andere communicatieweg 

Hehe groentje, merci om de stoomdagen in Maldegem te vermelden 
Deze vinden trouwens plaats op 4 en 5 mei 2013.
We gaan proberen met enkele verrassingen uit te pakken, ma da's ni altijd zo evident...

Deze vinden trouwens plaats op 4 en 5 mei 2013.
We gaan proberen met enkele verrassingen uit te pakken, ma da's ni altijd zo evident...
- trainfreak
Klopt, bij de verschillende museumverenigingen ben ik u wel al meerdere keren tegen het lijf gelopenSteven schreef:de semi spontane ontmoetingen staan hier zelfs niet altijd zo online in een onderwerp en gebeuren al is eerder via een PM of andere communicatieweg

Cocoken, je kan het zeker proberen voorstellen, wie het niet probeert zal ook nooit resultaten hebben.
Mijn pretparkmeeting zou ik ook graag uitwerken, komt er niemand dan ga ik maar gewoon met mijn vriendin...
Je hebt gelijk trainfreak
Jij met je vriendin naar het pretpark , ik met mn gezin naar de Colmar.
Zo zijn we ook gelukkig he
cocoken
Jij met je vriendin naar het pretpark , ik met mn gezin naar de Colmar.
Zo zijn we ook gelukkig he
cocoken
Het is jammer dat het zo'n ongelofelijk eind reizen is en ik niet in het bezit ben van een rijbewijs anders zou ik zeer graag eens met jullie van gedachten willen wisselen over treinen onder het genot van een drankje.
Een rijbewijs is niet noodzakelijk, als je er de trein voor wil/durft te nemen. Want ook met de auto zou het al rond de 2u40 draaien (zonder verkeersproblemen) om er bij te zijn vanuit Zwolle. Wees welkom (op welke meeting dan ook).
- trainfreak
Ik vermoed dat er ook wel meetings zullen zijn rond het Antwerpse ofzo.deadlock schreef:Het is jammer dat het zo'n ongelofelijk eind reizen is en ik niet in het bezit ben van een rijbewijs anders zou ik zeer graag eens met jullie van gedachten willen wisselen over treinen onder het genot van een drankje.
Het is nu voor de eerste keer gewoon wat zoeken.
Er gaat nooit iets zijn dat voor iedereen past he ..
Inderdaad. En als je ergens wil couchsurfen, denk ik dat er wel vrijwilligers zijn. Ik moet wel nog gordijnen bestellen, nu kunnen de buren nog wat te goed binnenkijken in de woonkamer 

Yeah I know maar het probleem is dus dat ik de internationale treinverbindingen op dit moment niet vertrouw. Als ik een rijbewijs zou hebben zou ik ook nog eens niet op de tijd hoeven te letten.Steven schreef:Een rijbewijs is niet noodzakelijk, als je er de trein voor wil/durft te nemen. Want ook met de auto zou het al rond de 2u40 draaien (zonder verkeersproblemen) om er bij te zijn vanuit Zwolle. Wees welkom (op welke meeting dan ook).
Ik denk trouwens dat ik bij een vriend die op kot in Leuven zit zou kunnen overnachten of bij een Nederlandse vriendin die tegenover station Antwerpen Dam woont eigenlijk. Misschien de moeite van het overwegen waard. Is er al een datum?
Nee die is er nog niet, ik ben zelf men eigen agenda is aan het opruimen, eens dat ok is kan ik drie data selecteren waaruit iedereen dan kan kiezen, de meerderheid zal het dan halen (kwestie van het een beetje democratisch te houden bij de keuze van een datum)
we kunnen te voet naar Scherpenheuvel , dan heb je geen rijbewijs nodig.
Of naar de kathedraal naar Halle op bedevaart.We stappen af in Brussel Zuid en gaan zo te voet naar Halle,
na het bezoek aan de kathedraal kunnen we naar het station gaan en TGV spotten
das ook niet slecht en zeker niet duur
yoo
Of naar de kathedraal naar Halle op bedevaart.We stappen af in Brussel Zuid en gaan zo te voet naar Halle,
na het bezoek aan de kathedraal kunnen we naar het station gaan en TGV spotten
das ook niet slecht en zeker niet duur
yoo
Mensen door men huidige vakantie ben ik deze week niet echt actief op het forum, gelieve nog even geduld te hebben volgende week stel ik een drietal data voor waarop de meeting voor het forum kan doorgaan.