Rode klassiekjes in 2012/2013
Moderator: Stef
-
- Berichten: 1059
- Lid geworden op: 09 apr 2008, 17:58
Re: Rode klassiekjes in 2012/2013
204: Laatste spot: 08/02/2013 te Brugge E670 (Retard)
216: Laatste spot: 08/02/2013 te Lichtervelde E690 (Retard)
222: Laatste spot: 08/02/2013 te Lichtervelde E692 (Retard)
223: Laatste spot: 08/02/2013 te Brugge (Retard)
235: Laatste spot: 08/02/2013 te Gent-Sint-Pieters E572 (Retard)
236: Laatste spot: 08/02/2013 te Brugge bundel (Retard)
216: Laatste spot: 08/02/2013 te Lichtervelde E690 (Retard)
222: Laatste spot: 08/02/2013 te Lichtervelde E692 (Retard)
223: Laatste spot: 08/02/2013 te Brugge (Retard)
235: Laatste spot: 08/02/2013 te Gent-Sint-Pieters E572 (Retard)
236: Laatste spot: 08/02/2013 te Brugge bundel (Retard)
-
- Berichten: 1059
- Lid geworden op: 09 apr 2008, 17:58
Re: Rode klassiekjes in 2012/2013
223: Laatste spot: 09/02/2013 te Brugge E671 (Retard)
Deze trein vertrok vanuit Kortrijk met enkele minuten vertraging, dit omdat de treinbegeleider eerst nog koffie mét melk én suiker moest kopen aan het automaat in laatstgenoemde station.
Sommige keren is het moeilijk u te verzoenen met het niveau van het treinbegeleidingspersoneel van onze nationale spoorwegmaatschappij
Maar dit superchauffagemotorstel moest ook enkele minuten langer wachten in Lichtervelde, dit om aansluiting te verzekeren met E3642 die van Gent en Brussel komt. Hierdoor had ik in Brugge maar één minuut om over te stappen op E1842 die naar Oostende rijdt. En ja, toen ik toekwam waren alle deuren gesloten. Enfin, bijna alle deuren, want ik kon nog opstappen op de deur van de treinbegeleider net voordat deze AVG draaide. En ja, zo was ik direct weer verzoend met het treinbegeleidingspersoneel van onze nationale spoorwegmaatschappij
Deze trein vertrok vanuit Kortrijk met enkele minuten vertraging, dit omdat de treinbegeleider eerst nog koffie mét melk én suiker moest kopen aan het automaat in laatstgenoemde station.
Sommige keren is het moeilijk u te verzoenen met het niveau van het treinbegeleidingspersoneel van onze nationale spoorwegmaatschappij

Maar dit superchauffagemotorstel moest ook enkele minuten langer wachten in Lichtervelde, dit om aansluiting te verzekeren met E3642 die van Gent en Brussel komt. Hierdoor had ik in Brugge maar één minuut om over te stappen op E1842 die naar Oostende rijdt. En ja, toen ik toekwam waren alle deuren gesloten. Enfin, bijna alle deuren, want ik kon nog opstappen op de deur van de treinbegeleider net voordat deze AVG draaide. En ja, zo was ik direct weer verzoend met het treinbegeleidingspersoneel van onze nationale spoorwegmaatschappij

Re: Rode klassiekjes in 2012/2013
Vandaag het oerklassiekje 153 en de 174 in Jemelle.
Verder in Brussel-Noord nog de 197 en 252.
Verder in Brussel-Noord nog de 197 en 252.
Re: Rode klassiekjes in 2012/2013
182: Laatste spot: 10/02/2013 te Lichtervelde E665 (Retard)
204: Laatste spot: 10/02/2013 te Brugge E965 (Retard)
223: Laatste spot: 10/02/2013 te Brugge E18534 (Retard)
De 772 moet blijkbaar problemen gehad hebben, want vanuit Kortrijk werd de 182 uitgestuurd.
De 223 verzekerde samen met twee gemoderniseerde stellen een extratrein naar Knokke. De 204 was zijn waardige plaatsvervanger op de lijn tussen Kortrijk en Zeebrugge
204: Laatste spot: 10/02/2013 te Brugge E965 (Retard)
223: Laatste spot: 10/02/2013 te Brugge E18534 (Retard)
De 772 moet blijkbaar problemen gehad hebben, want vanuit Kortrijk werd de 182 uitgestuurd.
De 223 verzekerde samen met twee gemoderniseerde stellen een extratrein naar Knokke. De 204 was zijn waardige plaatsvervanger op de lijn tussen Kortrijk en Zeebrugge

Re: Rode klassiekjes in 2012/2013
191: Laatste spot: 10/02/2013 te Ninove (Stijn91)
202: Laatste spot: 10/02/2013 te Iddergem (Stijn91)
598: Laatste spot: 10/02/2013 te Ninove (Stijn91)
202: Laatste spot: 10/02/2013 te Iddergem (Stijn91)
598: Laatste spot: 10/02/2013 te Ninove (Stijn91)
Re: Rode klassiekjes in 2012/2013
195: Laatste spot: 11/02/2013 te Denderleeuw (Stijn91)
213: Laatste spot: 11/02/2013 te Denderleeuw (Stijn91)
228: Laatste spot: 11/02/2013 te Aalst (Stijn91)
213: Laatste spot: 11/02/2013 te Denderleeuw (Stijn91)
228: Laatste spot: 11/02/2013 te Aalst (Stijn91)
Re: Rode klassiekjes in 2012/2013
221: Laatste spot: 11/02/2013 te Antwerpen-Berchem (Cipallieter)
247: Laatste spot: 11/02/2013 te Antwerpen-Centraal (Cipallieter)
247: Laatste spot: 11/02/2013 te Antwerpen-Centraal (Cipallieter)
Re: Rode klassiekjes in 2012/2013
181: Laatste spot: 11/02/2013 te Brugge E8998 (Retard)
183: Laatste spot: 11/02/2013 te Brugge E8059 (Retard)
207: Laatste spot: 11/02/2013 te Brugge E670 (Retard)
216: Laatste spot: 11/02/2013 te Brugge E8059 (Retard)
224: Laatste spot: 11/02/2013 te Brugge E8998 (Retard)
183: Laatste spot: 11/02/2013 te Brugge E8059 (Retard)
207: Laatste spot: 11/02/2013 te Brugge E670 (Retard)
216: Laatste spot: 11/02/2013 te Brugge E8059 (Retard)
224: Laatste spot: 11/02/2013 te Brugge E8998 (Retard)
Re: Rode klassiekjes in 2012/2013
188: Laatste spot: 12/02/2013 te Brugge bundel (Retard)
216: Laatste spot: 12/02/2013 te Brugge E670 (Retard)
223: Laatste spot: 12/02/2013 te Brugge E990 (Retard)
216: Laatste spot: 12/02/2013 te Brugge E670 (Retard)
223: Laatste spot: 12/02/2013 te Brugge E990 (Retard)
Re: Rode klassiekjes in 2012/2013
197: Laatste spot: 12/02/2013 te Ninove (Stijn91)
213: Laatste spot: 12/02/2013 te Denderleeuw (Stijn91)
226: Laatste spot: 12/02/2013 te Denderleeuw (Stijn91)
213: Laatste spot: 12/02/2013 te Denderleeuw (Stijn91)
226: Laatste spot: 12/02/2013 te Denderleeuw (Stijn91)
Re: Rode klassiekjes in 2012/2013
Nog een die zijn HS kast ontplooft/brand... die morgen op weg naar Zeebrugge.
Gezien op vtm... de 188 of de 181.
Het gebeurt al 2 maal dit jaar (201 & 193).
Gr
M
Gezien op vtm... de 188 of de 181.
Het gebeurt al 2 maal dit jaar (201 & 193).
Gr
M
Re: Rode klassiekjes in 2012/2013
Het moet de 188 zijn, aangezien op Focus te zien is dat de brandweer daaruit komt: http://www.focus-wtv.be/nieuws/algemeen ... 529749.htm
Waarschijnlijk dat de 188 E957 heeft verzekerd, en de 181 E7057.
Waar is de hoogspanningskast van de 193 en 201 wel ontploft? De 203 is waarschijnlijk gesneuveld aan problemen met de tractiehendel op 15 januari op E672.
Waarschijnlijk dat de 188 E957 heeft verzekerd, en de 181 E7057.
Waar is de hoogspanningskast van de 193 en 201 wel ontploft? De 203 is waarschijnlijk gesneuveld aan problemen met de tractiehendel op 15 januari op E672.