VALENTREIN 2013
-
- Berichten: 556
- Lid geworden op: 03 nov 2007, 22:18
- Locatie: Zingem ( Kruisem )
- Contacteer:
VALENTREIN 2013
Op het programma : dineren in 1ste klasse tussen Antwerpen , Brussel en Leuven
16 en 17 februari 2013
TIJDSTIPPEN : een rondrit 's middags en 's avonds op zaterdag 16/2
één rondrit 's middags op zondag 17/2
Info en inschrijven : http://valentrein.be/
16 en 17 februari 2013
TIJDSTIPPEN : een rondrit 's middags en 's avonds op zaterdag 16/2
één rondrit 's middags op zondag 17/2
Info en inschrijven : http://valentrein.be/
Re: VALENTREIN 2013
U hebt ons ook
op Facebook:
http://www.facebook.com/media/set/?set= ... 46?fref=ts
en op Twitter
https://twitter.com/Valentrein
op Facebook:
http://www.facebook.com/media/set/?set= ... 46?fref=ts
en op Twitter
https://twitter.com/Valentrein
Re: VALENTREIN 2013
Voor hen die op zoek zijn naar een locatie om wat foto's te nemen, het traject: http://valentrein.be/rit.php
Re: VALENTREIN 2013
De uren van de rijpaden komen blijkbaar niet overeen met de aankomst- en vertrekuren of heb ik het verkeerd voor?Blokker_1999 schreef:Voor hen die op zoek zijn naar een locatie om wat foto's te nemen, het traject: http://valentrein.be/rit.php
Re: VALENTREIN 2013
hier zijn de details van de ritten:
http://www.berail.be/msm/valentrein2013.pdf
http://www.berail.be/msm/valentrein2013.pdf
spoorwegrealist
Re: VALENTREIN 2013
Hallo,
Op basis waarvan wordt het traject van deze trein eigenlijk uitgekozen ?
De driehoek Leuven-Brussel-Antwerpen is landschappelijk toch niet het meest lieflijke...
Op basis waarvan wordt het traject van deze trein eigenlijk uitgekozen ?
De driehoek Leuven-Brussel-Antwerpen is landschappelijk toch niet het meest lieflijke...
Re: VALENTREIN 2013
Wat zeer belangrijk is, zijn de mogelijkheden tot (her)bevoorrading en het kunnen aandoen van grote stations zodat iedereen met de trein ter plekke kan komen en terug naar huis rijden.
Re: VALENTREIN 2013
Hoi,
Ik heb hem gisteren gefotografeerd in Leuven en Brussel Noord.
Lukas
Ik heb hem gisteren gefotografeerd in Leuven en Brussel Noord.
Lukas
Leve HLR 73,74 EN 82!!
Leve de M6 rijtuigen!!
De TRAXX is de MAX !!
LEVE HLD 62+63 En de HLD 52,53 EN 54!!
LEVE DE DESIRO!!
Leve de M6 rijtuigen!!
De TRAXX is de MAX !!
LEVE HLD 62+63 En de HLD 52,53 EN 54!!
LEVE DE DESIRO!!
Re: VALENTREIN 2013
Ik heb hem in Aarschot zien doorrijden op zondag. De 210 stond op kop en kon je van héél ver al horen aankomen. Ik vroeg me al af welke loc met een zware goederentrein zou afkomen, maar blijkbaar was het gewoon de Valentrein.
Re: VALENTREIN 2013
Dat komt omdat de reeks 59 een motor heeft zonder knaldemper, dat specifieke geluid dat deze motoren daardoor maken valt van ver te herkennen.
Re: VALENTREIN 2013
Steven, de 210 077 is de 6077, een Cockerill. Dat machineke moet inderdaad hard werken om een trein te trekken met 4 rijtuigen en een bolle neus achterop. Mooi geluid trouwens.Steven schreef:Dat komt omdat de reeks 59 een motor heeft zonder knaldemper, dat specifieke geluid dat deze motoren daardoor maken valt van ver te herkennen.
Re: VALENTREIN 2013
Bibke schreef:Steven, de 210 077 is de 6077, een Cockerill. Dat machineke moet inderdaad hard werken om een trein te trekken met 4 rijtuigen en een bolle neus achterop. Mooi geluid trouwens.Steven schreef:Dat komt omdat de reeks 59 een motor heeft zonder knaldemper, dat specifieke geluid dat deze motoren daardoor maken valt van ver te herkennen.
oeps misser, maar ik had het dan toch ook over een cockerill
Re: VALENTREIN 2013
Niet aantrekken, het betekent dat je u kan vergissen, dus je bent een mensSteven schreef:oeps misser, maar ik had het dan toch ook over een cockerill