vandaag rond 18:40 de Ic-Amsterdam rijtuigen in roze NS Hispeed livrei in Vilvoorde zien voorbijzoeven.
Betekent dat dat die opnieuw rijdt dan? Ik zag echter wel.geen reizigers op die trein..
iemand een idee?
Amsterdammer in Vilvoorde
Re: Amsterdammer in Vilvoorde
Zal wel een testrit geweest zijnjumper schreef:vandaag rond 18:40 de Ic-Amsterdam rijtuigen in roze NS Hispeed livrei in Vilvoorde zien voorbijzoeven.
Betekent dat dat die opnieuw rijdt dan? Ik zag echter wel.geen reizigers op die trein..
iemand een idee?
Re: Amsterdammer in Vilvoorde
Dat was een testrit.
Vanaf a.s. maandag gaat de vervangende Beneluxtrein rijden. De dienstregeling staat hier.
Vanaf a.s. maandag gaat de vervangende Beneluxtrein rijden. De dienstregeling staat hier.
Re: Amsterdammer in Vilvoorde
Opvallend toch dat de testritten die ik zag passeren op tijd reden 

De trein.
Alleen voor durvers.
Alleen voor durvers.
Re: Amsterdammer in Vilvoorde
'Dienstregeling' vind ik een wel erg genereuze omschrijving. Op hoeveel reizigers mikken NS & NMBS? Veertig in iedere richting?AlexNL schreef:De dienstregeling staat hier.

Re: Amsterdammer in Vilvoorde
Waarom er aanvankelijk maar 2 ritten H/T zijn per dag is mij onduidelijk. Dat het later wordt opgevoerd naar 8 ritten H/T is een verbetering, maar nog lang niet wat we hadden of wat beloofd is. Maargoed, iets is beter dan niets, en het zal helpen om de stoptrein en de overige Belgische treinen te ontlasten.
Ik ben benieuwd hoe het verder loopt: zouden er voor dienstregeling 2014 (al) treinpaden van Amsterdam naar Brussel over Den Haag worden (zijn) aangevraagd voor het geval dat de V250 het niet meer wordt?
Ik ben benieuwd hoe het verder loopt: zouden er voor dienstregeling 2014 (al) treinpaden van Amsterdam naar Brussel over Den Haag worden (zijn) aangevraagd voor het geval dat de V250 het niet meer wordt?
Re: Amsterdammer in Vilvoorde
Omdat er voorlopig nog geen andere locomotieven beschikbaar zijn.AlexNL schreef:Waarom er aanvankelijk maar 2 ritten H/T zijn per dag is mij onduidelijk. Dat het later wordt opgevoerd naar 8 ritten H/T is een verbetering, maar nog lang niet wat we hadden of wat beloofd is. Maargoed, iets is beter dan niets, en het zal helpen om de stoptrein en de overige Belgische treinen te ontlasten.
Ik ben benieuwd hoe het verder loopt: zouden er voor dienstregeling 2014 (al) treinpaden van Amsterdam naar Brussel over Den Haag worden (zijn) aangevraagd voor het geval dat de V250 het niet meer wordt?
De T29 is gisteren terug aangekomen en deze moet eerst in orde worden gemaakt voor dat men met locomotieven kan gaan schuiven.


