Ik denk dat de meningen hierover verdeeld zijn.SvMp schreef:dat stations veranderen in tramhaltes is enorm kwalijke zaak en ook daar mag een prijskaartje aan hangen.
Uitkeringen die te maken hebben met tijdelijke werkloosheid? Spoorwegen worden voor het overgrote deel gefinancierd met overheidssubsidies - het verdwijnen van banen zijn dus tegelijkertijd maatschappelijke opbrengsten - ik denk eerlijk gezegd dat het balans hier vrijwel op 0 zal uitkomen.SvMp schreef:Dus ook de maatschappelijke kosten, het verdwijnen van banen
Dat is twee keer hetzelfdeSvMp schreef:het verminderde reizigerscomfort en het wegvallen van de wachtruimte.

Zoals?SvMp schreef:Voor het spoorbedrijf zijn dat de prestigeprojecten
mee eens!SvMp schreef:sponsoring (de Nederlandse Spoorwegen sponsort sport en cultuur, totaal onzinnig),
Je kunt er ook van maken: Wat ben je met verwarmde wachtzalen als je na 22u00 nergens meer geraakt?vasonline schreef:Voor de rest had ik liever dat men met het uitgespaarde geld meer treintjes laat rijden.
Wat ben je met het mooiste station ter wereld als je na 22u00 nergens meer geraakt?
Meer (onrendabele) treinen 's avonds: dat is iets waar ik persoonlijk (zeker in België) liever zou willen zien, dan verwarmde loketten.