Als ik er gezelschap kan staan graag probleem is dat ik net mijn overstap mis dus ofwel een uur te vroeg in londerzeel ofwel een uur in brussel wachten . Maar in principe heb ik dan wel een aansluiting met een bus wat toch ook nog +- een uurtje duurt en zit ik toch lekker warm .Maar als je graag via brussel komt geen probleem
'k ben van plan om met de wagen al naar den bistro te rijden (fiets op fietsenrek mee) en van daaruit dan naar het station te fietsen. Hoewel ik graag op de trein zit is het gewoon een te grote omweg voor mij.
De meeting is voorbij.
Waren van de partij
Steven
Shrek
Groentje
HLE2302
HLE2127
Glodenox
Terminus
Retard
bordensteker
Na de mooie stipheid van de treinen en bus was de bende volledig. Ook al was de zon niet echt van de partij droog hebben we het wel gehouden.
Na 3 km was er al een eerste tussenstop in Bistro Leireken, ook wel het oude stationsgebouw van Steenhuffel. Na de nodige versterking naar ieders persoonlijke keuze werd de wandeling verder gezet. 7 km na de tussenstop komen we in Opwijk aan. Het eindpunt van de wandeling maar niet van de meeting. Bij mij thuis werd er eerst dan nog een treinquiz gehouden gevolgd door een pannekoek en het nodige vocht om die kelen een laatste keer te smeren. De gespreksonderwerpen van de meeting? Vrij simpel, allemaal spoorweggebonden op een of andere manier.