Hallo
Gisteren stapten we in Rollegem. Verslagje van wandeling, trein- en busbelevenissen op http://blog.seniorennet.be/overweg13/ .
Veel lees- en kijkplezier.
21 maart 2013 Rollegem
Re: 21 maart 2013 Rollegem
Overweg 13 schreef:Vermoedelijk werden alle reizigers meegestuurd met de op zich al goed bezette 3707, wat ongetwijfeld weer tot taferelen zal geleid hebben die Het Laatste Nieuws kunnen halen. Al kan Het Nieuwsblad er tegenwoordig ook wat van: de plaatselijke correspondente - hoogstwaarschijnlijk in kopijnood - maakt er een erezaak van om Railtime af te schuimen, en het onbenulligste incident in de plaatselijke bladzijden te vermelden.
Bha, het feit dat men over treinen de kleinste fait divers kan vermelden en over auto's enkel (dodelijke) ongelukken, zegt toch ook wel iets...
Op de regiopagina's van kranten vind je ook alle kleine auto-ongelukken, hoorRetard schreef:Bha, het feit dat men over treinen de kleinste fait divers kan vermelden en over auto's enkel (dodelijke) ongelukken, zegt toch ook wel iets...

Wat betreft die moeilijk leesbare halte-informatie in Moeskroen, zou dat een boycot van dat Waalse gemeentebestuur zijn? Ik kwam er recent achter dat het onderhoud van de vaste infrastructuur in schuilhuisjes (zoals de verlichting) een bevoegdheid van het lokale gemeentebestuur is. Misschien is dat ook het geval voor de andere halte-accomodatie?
Ik denk het niet. West-Vlaanderen heeft altijd al last gehad met lettertjes die snel verbleken. Met nieuwe halteborden lijkt dat probleem zich niet te stellen, wel met de oude.Jeroen schreef:Op de regiopagina's van kranten vind je ook alle kleine auto-ongelukken, hoorRetard schreef:Bha, het feit dat men over treinen de kleinste fait divers kan vermelden en over auto's enkel (dodelijke) ongelukken, zegt toch ook wel iets...![]()
Wat betreft die moeilijk leesbare halte-informatie in Moeskroen, zou dat een boycot van dat Waalse gemeentebestuur zijn? Ik kwam er recent achter dat het onderhoud van de vaste infrastructuur in schuilhuisjes (zoals de verlichting) een bevoegdheid van het lokale gemeentebestuur is. Misschien is dat ook het geval voor de andere halte-accomodatie?
Met vriendelijke groet
overweg13
overweg13