als je even zoekt in dit forum krijg je heel veel info over deze lok en de tests die je noemt en vind je ook het antwoord op deze vraag, maar nogmaals:
de tests waren op rekening van Alstom en hadden niets maar dna ook niets met de NMBS te maken, Alstom wil gewoon een lok hebben gehomologeerd voor Belgie, meer niet.
ALSTOM PRIMA 6000 in België
Proefritten met Alsthom Prima " 6000 " loc.
U maakt hier wellicht een vergissing, de Prima 6000 is een vierspannings-
loc en SNCF zal dit type van loc niet bestellen. Zij hebben van dit
type tweespanningslocs ( 427000) en driespanningslocs (437000) .
De Prima 6000 waarvan maar één exemplaar van bestaat werd door
Alsthom gebouwd met het oog op een eventuele bestelling van de
NMBS, en is zelfs geen eigendom van SNCF Fret.
loc en SNCF zal dit type van loc niet bestellen. Zij hebben van dit
type tweespanningslocs ( 427000) en driespanningslocs (437000) .
De Prima 6000 waarvan maar één exemplaar van bestaat werd door
Alsthom gebouwd met het oog op een eventuele bestelling van de
NMBS, en is zelfs geen eigendom van SNCF Fret.
Re: Proefritten met Alsthom Prima " 6000 " loc.
maar de nmbs wil enkel een 2spanningsloc kopen op dit momentBraintrain schreef:U maakt hier wellicht een vergissing, de Prima 6000 is een vierspannings-
loc en SNCF zal dit type van loc niet bestellen. Zij hebben van dit
type tweespanningslocs ( 427000) en driespanningslocs (437000) .
De Prima 6000 waarvan maar één exemplaar van bestaat werd door
Alsthom gebouwd met het oog op een eventuele bestelling van de
NMBS, en is zelfs geen eigendom van SNCF Fret.