Ongewone samenstelling.
Re: gewijzigde samenstelling.
Zag vandaag rond een uur of 8 in Brussel-Noord een Knokke/Blankenberge met vooraan en 27 en achteraan een 18. Is dit gebruikelijk tegenwoordig? Ik weet dat dit technisch kan, maar had het nooit in het echt gezien.
Re: gewijzigde samenstelling.
En wat, beide in dienst (panto's omhoog)? Heb dit ook nog nooit in het echt gezien...wbrm schreef:Zag vandaag rond een uur of 8 in Brussel-Noord een Knokke/Blankenberge met vooraan en 27 en achteraan een 18. Is dit gebruikelijk tegenwoordig? Ik weet dat dit technisch kan, maar had het nooit in het echt gezien.
Re: gewijzigde samenstelling.
Gisteren en vandaag reed IR 3617 van De Panne naar Antwerpen met een HLE 21 vooraan in dienst, en HLE 21 achteraan, panto niet aan de kabels!
Nieuwe samenstelling op dat uur???
Nieuwe samenstelling op dat uur???
Re: gewijzigde samenstelling.
Bewijs:nmbs820 schreef:Gisteren en vandaag reed IR 3617 van De Panne naar Antwerpen met een HLE 21 vooraan in dienst, en HLE 21 achteraan, panto niet aan de kabels!
Nieuwe samenstelling op dat uur???
http://www.youtube.com/watch?v=rErVCbrt5_M
Re: gewijzigde samenstelling.
Ik heb die gisteren ook gaan spotten, en toen waren het de loc's 2121 en de 2114.
Re: gewijzigde samenstelling.
Normaal bestaat die uit twee MS96's. Misschien tijdelijk een tekort aan MS96?
Re: gewijzigde samenstelling.
Zoals nahoj al aanhaalde, is er een tekort aan MS96 door de grote revisie uitgevoerd aan de MS96. Er zijn al veel 4**'en die nu een grote revisie gehad hebben en weer mooi wit zijn 

Re: gewijzigde samenstelling.
Is de revisie van de MS96 ook de reden voor het opsplitsen van de ICJ in een deel Brussen-Arlon en eendeel Arlon-Luxembourg?
Re: gewijzigde samenstelling.
Op de reeks voor Luxemburg gaat men beginnen met inbouw tbl1+. Daarom zijn meerdere treinen veranderd van samenstelling. Trein 2105 is met hle13. Bijkomende door werken verschuiven een aantal treinen.
IC90 vertrekt voor een bepaalde periode om 6.33 ipv 7.33.
Int 90 komt te rijden als 18090 op het rijpad van 2140. 2140 komt te rijden als 18140 en krijgt het rijpad van de 90.
Int 96 komt terug als 18096 en 2143 komt terug als 18143. Er zijn nog meer aanpassingen aldaar maar ken ze niet allemaal van buiten.
IC90 vertrekt voor een bepaalde periode om 6.33 ipv 7.33.
Int 90 komt te rijden als 18090 op het rijpad van 2140. 2140 komt te rijden als 18140 en krijgt het rijpad van de 90.
Int 96 komt terug als 18096 en 2143 komt terug als 18143. Er zijn nog meer aanpassingen aldaar maar ken ze niet allemaal van buiten.
Re: gewijzigde samenstelling.
Dat is standaard voorzien met HLE13, heel uitzonderlijk kan je nog is een HLE20 zien.
Re: gewijzigde samenstelling.
Hoi,
Vorige week vrijdag(5 april) werd EC 90 verzekerd door 1 MS96(505).Normaal is dit een HLE 13 of 20 met Zwitserse rijtuigen.Heeft dit iets te maken met werken op het SNCFnet?
Lukas
Vorige week vrijdag(5 april) werd EC 90 verzekerd door 1 MS96(505).Normaal is dit een HLE 13 of 20 met Zwitserse rijtuigen.Heeft dit iets te maken met werken op het SNCFnet?
Lukas
Leve HLR 73,74 EN 82!!
Leve de M6 rijtuigen!!
De TRAXX is de MAX !!
LEVE HLD 62+63 En de HLD 52,53 EN 54!!
LEVE DE DESIRO!!
Leve de M6 rijtuigen!!
De TRAXX is de MAX !!
LEVE HLD 62+63 En de HLD 52,53 EN 54!!
LEVE DE DESIRO!!
Re: gewijzigde samenstelling.
Dat heeft vooral te maken met homologatie TBL1+ in Luxemburg.rdv schreef:Is de revisie van de MS96 ook de reden voor het opsplitsen van de ICJ in een deel Brussen-Arlon en eendeel Arlon-Luxembourg?