Maar voor een functionele GEN-trein zou de frequentie wel wat hoger mogen zijn, terwijl er integendeel net treinen worden geschrapt. En tariefintegratie met De Lijn zou ook handig zijn...mijack1985 schreef:Die L-trein (900) Brugge - Zeebrugge zou je een GEN-trein/ S-Bahn van Brugge kunnen noemen dan.
Zaandam & Den Helder 18-05-13 (20 foto's).
Re: Zaandam & Den Helder 18-05-13 (20 foto's).
-
- Berichten: 105
- Lid geworden op: 28 aug 2012, 00:25
- Locatie: Oss
Re: Zaandam & Den Helder 18-05-13 (20 foto's).
@Groentje, ja dat zou wel omhoog moeten gaan, maar noemde het alleen even zo omdat die trein binnen de gemeente grenzen bleef.
Vind de frequentie sowieso wat aan de lage kant, alles bijna 1x per uur.
Vind de frequentie sowieso wat aan de lage kant, alles bijna 1x per uur.
Re: Zaandam & Den Helder 18-05-13 (20 foto's).
Lissewege, Zwankendamme, Zeebrugge... Er zijn toch verbindingen die rapper een halfuurdienst nodig hebben dan deze.
Re: Zaandam & Den Helder 18-05-13 (20 foto's).
Je hebt gelijk dat er prioritairdere lijnen zijn, al zou ik het niet erg vinden, hoor. Maar net zoals in Brugge geldt ook daar, dat het zonder tariefintegratie geen vette dreigt te worden... Kijk bijvoorbeeld naar lijn 52, een lijn die de ruggengraat van het openbaar vervoer in de Rupelstreek en Klein-Brabant zou kunnen vormen, maar wordt weggeconcurreerd door de veel goedkopere (te goedkope?) bussen... Dat er op de as van de A12 bussen moeten blijven rijden, staat buiten kijf, maar voor de rest lijkt het me interessanter om een soort visgraatmodel in te voeren, met aanvoerbuslijnen naar de stations van lijn 52, allemaal verenigd onder 1 tarief. Maar goed, ik kijk teveel naar science-fiction en het buitenland 
