Welk station wil je laten afbreken?

Voorlopige place-holder voor topics tot deze in de juiste categorie geplaatst zijn. Hier geen nieuwe topics openen!
KB

Bericht door KB »

Hasselt, dat is toch geen station voor een provinciehoofdstad.
Henk

Bericht door Henk »

Volgens mij mag Brussel-Kapellekerk wel eens onder handen genomen worden. Als je nu vanuit Brussel-Zuid de Noordzuidverbinding inrijdt, is dat geen fraai visitekaartje. Het is allemaal goed bedoeld geweest, maar nu is het toch geen zicht meer...
5307

Bericht door 5307 »

idem dito :lol:
FLV-FGSP

Bericht door FLV-FGSP »

Maar al te graag zou ik Dampoort platgooien en dan opnieuw beginnen. Behalve dat het lelijk is, is dit station zeer onpraktisch. Het is ver van de bus naar de loketten en van de loketten naar het perron. Een achteringang richting St-Amandsberg is er ook niet.
groentje

Bericht door groentje »

FLV-FGSP schreef:Maar al te graag zou ik Dampoort platgooien en dan opnieuw beginnen. Behalve dat het lelijk is, is dit station zeer onpraktisch. Het is ver van de bus naar de loketten en van de loketten naar het perron. Een achteringang richting St-Amandsberg is er ook niet.
Groot gelijk :lol:
OO-MSS

Bericht door OO-MSS »

Brugge, dat is al een werf op zich (en een vuile ook)
Trainspotterke

Bericht door Trainspotterke »

OO-MSS schreef:Brugge, dat is al een werf op zich (en een vuile ook)
Ooit al een propere werf gezien? :roll:

Het station van Brugge mag er best zijn. Het uit 1939-daterende stationsgebouw is een aantal jaar geleden mooi vernieuwd geweest. Enkel de lokettenzaal mag eens onder handen genomen worden.
Kris

Bericht door Kris »

Dendermonde mogen ze ook wel eens aanpakken (dan heb ik het vooral over de perrons en de onderdoorgang)
Antwerpen-Berchem mogen ze van mijn part ook eens veranderen
ThomSten

Bericht door ThomSten »

HALLE!

Zie de perrons en die lelijke overkapping eens... Dat is toch geen perronsmeubilair, dat zijn kiekenkoten! :o

De NMBS heeft ook gemerkt dat het zo niet verder kon... Ze zijn nu bezig nieuwe kiekenkoten aan het plaatsen... :roll: :?
Bijlagen
FH.jpg
FH.jpg (99.43 KiB) 5548 keer bekeken
groentje

Bericht door groentje »

Dat moeten ze niet eens afbreken, een beetje storm blaast dat wel weg :P
ThomSten

Bericht door ThomSten »

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Kris

Bericht door Kris »

ThomSten schreef:HALLE!

Zie de perrons en die lelijke overkapping eens... Dat is toch geen perronsmeubilair, dat zijn kiekenkoten! :o

De NMBS heeft ook gemerkt dat het zo niet verder kon... Ze zijn nu bezig nieuwe kiekenkoten aan het plaatsen... :roll: :?
De lelijkste statie van het land is gevonden!
In feite toch een blunder van formaat dat station...
Waarom plaatsten ze dieoverkapping niet over de perrons ipv over de stationsingang. Of konden ze de perrons niet verder in de tunnel leggen?
MaiKeg

Bericht door MaiKeg »

Euhm, eerlijkgezegd, ik vind Halle (het bovengrondse gedeelte, met overkapping en al) eigenlijk een enorm mooi en modern ogend station...
Bovengronds komt het er allemaal mooi en verzorgd voor, eigenlijk een chique interieur ook, leuke cafetaria ook... En propere (niet-betalende :D) wc's! Op zoiets kunnen ze in St Niklaas alleen maar jaloers zijn :D!
Tux

Bericht door Tux »

KB schreef:Hasselt, dat is toch geen station voor een provinciehoofdstad.

IDD! platgooien :lol:
1607

Bericht door 1607 »

antwerpen-berchem.
Plaats reactie