Hallo,
ik ben volgende week in Gent en wil daar graag goederentreinen zien. Waar moet ik erheen rijden??
Dank voor reakties!
hloko
Gent
Re: Gent
In Gent-Sint-Pieters zijn er tussen 22:52 en 23:38 veel goederentreinen te zien
, zelfs één die glucose vervoert met een zeveneenvijfftig vanvoor
Ook daarachter waarschijnlijk, want als ik dan E544 neem, passeert die tussen Gent en Brugge ook veel goederentreinen.

Ook daarachter waarschijnlijk, want als ik dan E544 neem, passeert die tussen Gent en Brugge ook veel goederentreinen.
Dank je, maar ik ben alleen tussen 10.00 en 14.00 in Gent- St.Pieters . Heb ikRetard schreef:In Gent-Sint-Pieters zijn er tussen 22:52 en 23:38 veel goederentreinen te zien, zelfs één die glucose vervoert met een zeveneenvijfftig vanvoor
een kans ??
Dank je !
Helmuth
Er rijden gans de dag door wel goederen treinen door de statie, ene moment al wa meer dan de anderehloko schreef:Dank je, maar ik ben alleen tussen 10.00 en 14.00 in Gent- St.Pieters . Heb ikRetard schreef:In Gent-Sint-Pieters zijn er tussen 22:52 en 23:38 veel goederentreinen te zien, zelfs één die glucose vervoert met een zeveneenvijfftig vanvoor
een kans ??
Dank je !
Helmuth
Bedankt!!! hloko2012 schreef:Er rijden gans de dag door wel goederen treinen door de statie, ene moment al wa meer dan de anderehloko schreef:Dank je, maar ik ben alleen tussen 10.00 en 14.00 in Gent- St.Pieters . Heb ikRetard schreef:In Gent-Sint-Pieters zijn er tussen 22:52 en 23:38 veel goederentreinen te zien, zelfs één die glucose vervoert met een zeveneenvijfftig vanvoor
een kans ??
Dank je !
Helmuth