Stations raden met een beeld van de stationshal/de perrons
- Dieselfreak
Re: Stations raden met een beeld van de stationshal/de perro
Niemand reageert. Misschien een tip geven?
Mijn netvliezen worden geprikkeld. Mijn hartslag gaat omhoog. Mijn bloed gaat sneller stromen. Iemand probeert me naar binnen te lokken.
Pff te moeilijk.
Ik heb ook nog een leuke in petto mocht hij toch geraden worden en de antwoorder geen foto kan plaatsen
Ik heb ook nog een leuke in petto mocht hij toch geraden worden en de antwoorder geen foto kan plaatsen

-
Als niemand zelfs maar een idee heeft, is deze eerste reductie van honderden mogelijkheden naar de helft van honderden mogelijkheden nog erg optimistisch gebleken, en lijkt het me aan de vaagsteller te zijn om eens terug in actie te schieten met een volgende degelijke hint!
Ge moogt u niet blijven verschuilen achter uw nick. Wij begrijpen hem, maar hebben nu geen begrip meer voor uw stilte.

Ge moogt u niet blijven verschuilen achter uw nick. Wij begrijpen hem, maar hebben nu geen begrip meer voor uw stilte.

Als men de Franse benaming laat vertalen op Google vertalen, krijgt men 'Overbruggen om die'.
Marchienne-au-Pont?
L'union fait la force.
-
Bedankt voor je tip.
Ik weet daar helemáál niet de weg, maar de stationsnaam Luttre - Pont-à-Celles kwam ineens in mijn brein voorbij. Nu is dat een écht station, en dat valt dus af, maar de woordengroep Pont-à-Celles komt blijkbaar ook apart voor.
En dáár is het dus:
http://www.panoramio.com/photo/52230769 ... google.com
De Panoramio foto toont links nog de bouwkraan op een zonnige dag, op uw foto staat het gebouw er al en is de zon weg.
Over zon gesproken, waar is synrise?
Ik heb zelf namelijk geen passende fotovraag, dus dat biedt een kans.
Ik weet daar helemáál niet de weg, maar de stationsnaam Luttre - Pont-à-Celles kwam ineens in mijn brein voorbij. Nu is dat een écht station, en dat valt dus af, maar de woordengroep Pont-à-Celles komt blijkbaar ook apart voor.
En dáár is het dus:
http://www.panoramio.com/photo/52230769 ... google.com
De Panoramio foto toont links nog de bouwkraan op een zonnige dag, op uw foto staat het gebouw er al en is de zon weg.

Ik heb zelf namelijk geen passende fotovraag, dus dat biedt een kans.
Inderdaad, Bordensteker. Waar blijft Synrise?
-
Weet je wat?
Ik weet er toch een, maar niet of jullie hem ook weten.
Ik weet er toch een, maar niet of jullie hem ook weten.
zonder het echte antwoord te willen zeggen FNZG voor de kenners
Wie ook nog kan vertellen waar deze afkorting voor staat.

Da's niet zo moeilijk, hoor. Maar duikbrillen duiken niet op zoveel plaatsen op, en dan nog goederentreinen erbij, en dat alles in een bocht. Daarvoor hoef je volgens mij de afkorting niet eens voor te kennen.