Nieuwe treinkaart
Re: Nieuwe treinkaart
In het station geweest, mijn jaarabonnement staat er wel op, maar op de trein vrijdag kon de TBG het niet lezen/vinden.
Ik heb hem hier terug gevonden .Jeroen schreef:Je kan aan het loket ook een dikker pocheke (dus plastic kaarthouder) vragen waardoor er minder contact met lichaamswarmte is. Dat helpt zeer goed

Zaterdag de trein genomen, abonnement op mijn MOBIB kaart kon niet gevonden worden. Volgens de TBG moet ik mijn papieren abonnement tonen tot zolang het verloopt. Logica is hier toch niet aanwezig.
Dat was mij aan het loket nochtans heel duidelijk gezegd toen ik mijn abonnement ging verlengen. Op zich vind ik het ook wel vrij jammer dat men niet dat oude abonnement op de MOBIB kaart bij zet, wat veel handiger zou zijn voor de reiziger.
In Ninove zijn ze niet zo slim aan het loket.Glodenox schreef:Dat was mij aan het loket nochtans heel duidelijk gezegd toen ik mijn abonnement ging verlengen. Op zich vind ik het ook wel vrij jammer dat men niet dat oude abonnement op de MOBIB kaart bij zet, wat veel handiger zou zijn voor de reiziger.