Waar staat Wilfried Martens?
Waar staat Wilfried Martens?
Deze foto stond een kleine maand geleden in De Morgen:
Volgens het dagblad staat onze ex-premier in Brussel-Zuid. Maar er is een tussenperron te zien en op de affiches neemt één uur maar één kolom in beslag, terwijl dat in Brussel-Zuid na al rap twee of drie is, daarom denk ik dat hij in Gent-Sint-Pieters staat, omdat daar wel tussenperrons zijn. Of had Brussel-Zuid op de perrons die nu voor de HST gemaakt zijn vroeger ook tussenperrons en hangen daar de affiches van het weekend? Weet iemand van jullie het?

Re: Waar staat Wilfried Martens?
Lijkt me FGSP, ook het type dragers van de overkapping komt overeen.
-
FGSP spoor 10. logisch dacht ik , voor hij naar Brussel Centraal spoorde, en woonde in die tijd in de Désiré van Monckhovenstraat te Gent.
Met de stoere overvalwagens van de Rijkswacht voor de deurnighttrain schreef:FGSP spoor 10. logisch dacht ik , voor hij naar Brussel Centraal spoorde, en woonde in die tijd in de Désiré van Monckhovenstraat te Gent.

-
Na de aanslag van 17/10/1984 op het CVP secretariaat op de Koning Albertlaan te GentPatrick schreef:Met de stoere overvalwagens van de Rijkswacht voor de deurnighttrain schreef:FGSP spoor 10. logisch dacht ik , voor hij naar Brussel Centraal spoorde, en woonde in die tijd in de Désiré van Monckhovenstraat te Gent.