Hoe dom kunnen de reizigers nu zijn?
Op her perron mag je ook nie roken he!
En dan zit je te wachten in Antwerpen Centraal op een bankje, en komt er naast jouw, of achter jouw een roker zitten... Gezellig
Men zou beter voorbeeld nemen aan DB, daar zijn rookerspunten, rond 1 asbak staan ze dan allemaal te roken, op de grond staat het mooi afgetekend van daar tot daar mag je roken... Dan gaan de mensen daar ook roken, niet zoals nu waar ze overal op de perrons roken (zelfs het personeel van de nmbs)
GreetZ
Pieter
En dan zit je te wachten in Antwerpen Centraal op een bankje, en komt er naast jouw, of achter jouw een roker zitten... Gezellig
Men zou beter voorbeeld nemen aan DB, daar zijn rookerspunten, rond 1 asbak staan ze dan allemaal te roken, op de grond staat het mooi afgetekend van daar tot daar mag je roken... Dan gaan de mensen daar ook roken, niet zoals nu waar ze overal op de perrons roken (zelfs het personeel van de nmbs)
GreetZ
Pieter
Antwerpen-Centraal is een overkoepeld perron en daar mag het inderdaad niet. Open perrons daarentegen... Er zou zich eens iemand moeten wagen om me te zeggen dat ik mn sigaret moet doven....Pieter schreef:Op her perron mag je ook nie roken he!
GreetZ
Pieter
@ adminn: WTF brabbelt gij nu? Roken op de vlieger WHAHAAHAAA!!!!
Alle stations van de nmbs zijn rookvrij... Zowel open als gesloten... (KB van 13 december 2005)paljas schreef:Antwerpen-Centraal is een overkoepeld perron en daar mag het inderdaad niet. Open perrons daarentegen... Er zou zich eens iemand moeten wagen om me te zeggen dat ik mn sigaret moet doven....Pieter schreef:Op her perron mag je ook nie roken he!
GreetZ
Pieter
@ adminn: WTF brabbelt gij nu? Roken op de vlieger WHAHAAHAAA!!!!
Daar wordt de laatste tijd nogal een zaag over gespannen ze
.
Vroeger sprak er niemand over, en vanaf dat het een kb geworden is, is het een favoriet gespreksonderwerp, en worden de rokers aanzien of ze een besmettelijke ziekte hebben. Ik vraag me af wie er last van heeft dat je op een perron zonder overkapping staat te roken. Als de niet roker daar last van heeft moet hij zich maar verplaatsen hé, de perron's zijn lang genoeg.

Vroeger sprak er niemand over, en vanaf dat het een kb geworden is, is het een favoriet gespreksonderwerp, en worden de rokers aanzien of ze een besmettelijke ziekte hebben. Ik vraag me af wie er last van heeft dat je op een perron zonder overkapping staat te roken. Als de niet roker daar last van heeft moet hij zich maar verplaatsen hé, de perron's zijn lang genoeg.