Misschien moet de roker zich maar verplaatsen, hij is tenslotte de persoon in overtreding.
Typisch dat de niet-roker altijd maar moet wijken voor de roker
Persoon in overtreding !, zal het in deze wereld niet veel aangenamer zijn moest iedereen een beetje verdraagzamer worden??
In plaats van je over alles en nog wat te zitten ergeren.
Maar dat zal iets typisch voor een vlaming zijn denk ik....
Misschien moet de roker zich maar verplaatsen, hij is tenslotte de persoon in overtreding.
Persoon in overtreding !, zal het in deze wereld niet veel aangenamer zijn moest iedereen een beetje verdraagzamer worden??
In plaats van je over alles en nog wat te zitten ergeren.
Maar dat zal iets typisch voor een vlaming zijn denk ik....
Niet-rokers moeten maar verdraagzaam zijn en braafjes zwijgen, is het dat? Wanneer gaan rokers eens verdraagzaam zijn en niet roken in het bijzijn van niet-rokers?
Niet-rokers moeten maar verdraagzaam zijn en braafjes zwijgen?[/quote]
Heb ik dat gezegd?
Soit ik heb geen zin om een welles nietes spelletje over dit onderwerp te beginnen. Nu gaat het over iemand die last heeft van de rokers, volgende week zal het wel iemand zijn die last heeft van een reiziger die te luid spreekt in zijn rijtuig.... En zo blijven we bezig.
Ziet er best gezellig uit.
Bart schreef:Als de niet roker daar last van heeft moet hij zich maar verplaatsen hé, de perron's zijn lang genoeg.
idd, dat roken is een vuiligheid een beetje hoffelijkheid zou wel mogen. maar langs de andere kant mag duidelijkheid vanuit de firma ook, zo een rookpunt op elk perron zou het idd makkelijker maken.
't Is wel een beetje hypocriet: hoeveel mensen die tegen roken zijn, rijden rond met een auto waaruit ook niet bepaald gezonde dampen komen of stoken met stookolie, enz. (om nog maar te zwijgen van oude dieseltreinen ...). Rokers kun je nog vragen hun sigaret te doven; alle verbrandingsmotoren stilleggen, dat zie ik nog niet vlug gebeuren.
O ja, ik rook zelf niet, maar ik erger me wel eens aan de anti-rookhysterie van tegenwoordig.