Grafitit
Grafitit
Grafiti op treinen zijn we ondertussen allemaal wel gewoon, maar het blijft erg. Maar wat ik gisteren zag, vond ik eigenlijk gruwelijk. Wellicht weten jullie wel dat er enkele historische rijtuigen in Schaarbeek staan opgesteld (sorry, ik ken niet zo goed de benaming van die oudere rijtuigen, zijn het K3-rijtuigen?). Gisteren heb ik gemerkt dat er op één van de rijtuigen tamelijk veel grafiti was aangebracht. Die vandalen hebben dan toch voor niets respect...?
- trainfreak
Bij de nmbs is er momenteel een firma aan de slag gegaan die niks anders doet dan graffiti van treinen halen, en het stuk waar ze de graffiti hebben afgehaald opnieuw spuiten in de originele treinkleur.
Zal wel aardig wat geld kosten
.
Zal wel aardig wat geld kosten

Laatst gewijzigd door Bart op 31 aug 2006, 18:06, 1 keer totaal gewijzigd.
ten eerste: sorry voor de foute in de titel. et moet natuurlijk "Grafiti".
Ten tweede: het zijn rijtuigen die buiten staan, en ik vrees dat het idd K1 rijtuigen zijn. M2-rijtuigen zijn het zeker niet. Het zijn groene rijtuigen met telkens een dubbele deur aan elke zijde van de wagon.
Ik weet dat definitie van een vandaal "geen respect hebben" is, maar zoiets vind ik echt ver gaan. Zelfs een vandaal ziet toch dat dit al historisch materiaal is
?
Ten tweede: het zijn rijtuigen die buiten staan, en ik vrees dat het idd K1 rijtuigen zijn. M2-rijtuigen zijn het zeker niet. Het zijn groene rijtuigen met telkens een dubbele deur aan elke zijde van de wagon.
Ik weet dat definitie van een vandaal "geen respect hebben" is, maar zoiets vind ik echt ver gaan. Zelfs een vandaal ziet toch dat dit al historisch materiaal is

- trainfreak
Er staat een hekke voor het gebouw van de ES in FSR aan de bundels dus je kan er niet zomaar meer binnentrainfreak schreef:Bwah, toen ik er geweest was kon je er zomaar binnenwandelen. Maar tegenworodig is het afgemaakt zeker?Trainspotterke schreef:De L-rijtuigen staan veilig achter slot en grendel in de TW Schaarbeek!
...waarvan de poort nog altijd dag en nacht open staat!!!260689 schreef:Er staat een hekke voor het gebouw van de ES in FSR aan de bundels dus je kan er niet zomaar meer binnentrainfreak schreef:Bwah, toen ik er geweest was kon je er zomaar binnenwandelen. Maar tegenworodig is het afgemaakt zeker?Trainspotterke schreef:De L-rijtuigen staan veilig achter slot en grendel in de TW Schaarbeek!
Hallo,
Dus waarom niet in FSR
Mabon, terug ontopic misschien...
Groeten,
Joris De Mol
Gohja, in Dendermonde staat er een gevangenis, en daar staat de poort ook openpaljas schreef:...waarvan de poort nog altijd dag en nacht open staat!!!260689 schreef:Er staat een hekke voor het gebouw van de ES in FSR aan de bundels dus je kan er niet zomaar meer binnentrainfreak schreef: Bwah, toen ik er geweest was kon je er zomaar binnenwandelen. Maar tegenworodig is het afgemaakt zeker?

Mabon, terug ontopic misschien...
Groeten,
Joris De Mol