Antwerpen Centraal Station : wat gebeurt er ondergronds...
Antwerpen Centraal Station : wat gebeurt er ondergronds...
Even een fotosessietje gemaakt over de catacomben van het CS:
geniet ervan
geniet ervan
hehe zalig
Precies enorm hard veranderd sinds ik er voor het laatst was (een half jaar geleden).
Wanneer gaat alles nu klaar zijn en wanneer kunnen we de eerste treinen op niveau's -1 verwachten (neem aan dat waar de treinen nu stoppen 1 is, daaronder gelijkvloers met winkeltjes enz en dan -1 voor IR's ofzo?)
Precies enorm hard veranderd sinds ik er voor het laatst was (een half jaar geleden).
Wanneer gaat alles nu klaar zijn en wanneer kunnen we de eerste treinen op niveau's -1 verwachten (neem aan dat waar de treinen nu stoppen 1 is, daaronder gelijkvloers met winkeltjes enz en dan -1 voor IR's ofzo?)
de -2 met tunnel gaat eerst in dienst komen, pas nadien gaan ze normaal de -1 afwerkenWover schreef:hehe zalig
Hoi,
Op de maquette leken de werken indrukwekkend maar in het echt is het indrukwekkender dan ik gedacht had.Het bewijst nogmaals dat Antwerpen Centraal een sterk staaltje architectuur is.De foto's zijn ook mooi hoor.
Op de maquette leken de werken indrukwekkend maar in het echt is het indrukwekkender dan ik gedacht had.Het bewijst nogmaals dat Antwerpen Centraal een sterk staaltje architectuur is.De foto's zijn ook mooi hoor.
Leve HLR 73,74 EN 82!!
Leve de M6 rijtuigen!!
De TRAXX is de MAX !!
LEVE HLD 62+63 En de HLD 52,53 EN 54!!
LEVE DE DESIRO!!
Leve de M6 rijtuigen!!
De TRAXX is de MAX !!
LEVE HLD 62+63 En de HLD 52,53 EN 54!!
LEVE DE DESIRO!!
etcs gaat algemeen worden, bedoeling is dat in de toekomst nog amper lichtseinen te vinden zullen zijn, het systeem met lichtseinen is om het zachtjes te zeggen voorbijgestreefd, doch dit schrijvende weet ik ook wel da de tijd waarin er nog amper lichtseinen zullen zijn nog veraf is.sncf-sncb schreef:@ 13'erke: Ooit gehoord van een trein die met 300 langs een perron raasde waar mensen stonden te wachten?
Dit puur om financiele reden, zo een volledig nieuw systeem installeren doe je niet van vandaag op morgen