Shrek schreef:Nu moet je zelf toch ook wel toegeven dat je aan leestekencopulatie doet
Zo kun je het zien, maar ik ben van mening dat feedback niet onder stoelen of banken gestoken hoeft te worden. Ik bedoel het goed
En ja, de schermen in de Desiro's (Desiri?) zijn absoluut een vooruitgang, maar dat betekent niet dat je daarna klaar bent. Er is altijd ruimte voor verbetering.
Okeej, het is niet dat dit nu 50 jaar lang niet moet wijzigen. Maar de nmbs heeft wel acutere problemen dan de layout van de SIV's lijkt mij
Shrek schreef:
Okeej, het is niet dat dit nu 50 jaar lang niet moet wijzigen. Maar de nmbs heeft wel acutere problemen dan de layout van de SIV's lijkt mij
Shrek schreef:
Okeej, het is niet dat dit nu 50 jaar lang niet moet wijzigen. Maar de nmbs heeft wel acutere problemen dan de layout van de SIV's lijkt mij
Is dat geen werk voor Siemens?
a) Ik weet niet of het werk van Siemens is.
b) Als het werk van Siemens is, zullen ze onder het ontwerp wel een handteken of stempel van SNCB gevraagd hebben. Anders blijf je bezig als aannemer.
De "goed nieuws" onderschrijf ik alvast niet (maar dat is een andere discussie). Men is dus al bezig met de homologatieprocedure voor het grensbaanvak en verder tot Roosendaal?
Op uitzondering van de Benelux ga je dus in het weekend tussen Mechelen en Antwerpen nog kunnen kiezen uit Desiro's, Desiro's en Desiro's...
Shrek schreef:Goed nieuws voor wie langs lijn 12 woont en de varkentjes beu is: de Desiro's zouden dit jaar nog naar Roosendaal rijden.
Wat mij bij de desiros opgevallen is, is dat ze dankzij het snelle optrekken nogal wat tijd overhouden bij de haltes. Toen ik laatst nog op een stoptrein van Brugge naar Gent zat bleven we bij elke halte vrij lang staan, om op de correcte vertretrektijd te wachten.
Het lijkt me dat men dus een aantal stoptreindiensten weer zou kunnen versnellen. En daar is Antwerpen - Roosendaal een goede kandidaat, lijkt me...
Shrek schreef:Goed nieuws voor wie langs lijn 12 woont en de varkentjes beu is: de Desiro's zouden dit jaar nog naar Roosendaal rijden.
Wat mij bij de desiros opgevallen is, is dat ze dankzij het snelle optrekken nogal wat tijd overhouden bij de haltes. Toen ik laatst nog op een stoptrein van Brugge naar Gent zat bleven we bij elke halte vrij lang staan, om op de correcte vertretrektijd te wachten.
Het lijkt me dat men dus een aantal stoptreindiensten weer zou kunnen versnellen. En daar is Antwerpen - Roosendaal een goede kandidaat, lijkt me...
Absoluut, met de huidige dienstregeling zou een Desiro het ringspoor kunnen nemen èn stoppen in Oost en Dam en nog steeds op tijd aankomen in Roosendaal
En in de weekends zullen de potentiele vliegtuigreizigers niet langer in deze nu wel afzichtelijke varkensneuzen moeten vervoerd worden!
Deze ooit prima stellen zijn op!
... de Varkenssnuitjes hebben daar helaas geen monopolie op - daarstraks zag ik Desiro 08111 (nieuw!), en die was... tja. Van het éne uiteinde tot het andere...