werken: in stations
Re: werken: in stations
Dat gaat wel lukken zeker, dit is het schema vanaf 7 april 2014:
- IR 3226 Hamont 5u24 – Neerpelt 5u32/32 – Antwerpen-Centraal 6u50
- IR 3227 Hamont 6u27 – Neerpelt 6u35/35 – Antwerpen-Centraal 7u50
- IR 3228 Hamont 7u22 – Neerpelt 7u30/35 – Antwerpen-Centraal 8u50
- IR 3216 Antwerpen-Centraal 16u10 – Neerpelt 17u25/30 – Hamont 17u37
- IR 3217 Antwerpen-Centraal 17u10 – Neerpelt 18u25/30 – Hamont 18u37
Vanaf 14 december 2014 komt er een uurdienst.
- IR 3226 Hamont 5u24 – Neerpelt 5u32/32 – Antwerpen-Centraal 6u50
- IR 3227 Hamont 6u27 – Neerpelt 6u35/35 – Antwerpen-Centraal 7u50
- IR 3228 Hamont 7u22 – Neerpelt 7u30/35 – Antwerpen-Centraal 8u50
- IR 3216 Antwerpen-Centraal 16u10 – Neerpelt 17u25/30 – Hamont 17u37
- IR 3217 Antwerpen-Centraal 17u10 – Neerpelt 18u25/30 – Hamont 18u37
Vanaf 14 december 2014 komt er een uurdienst.
-
- Berichten: 328
- Lid geworden op: 02 dec 2012, 21:27
- Locatie: Delfshaven
Re: werken: in stations
Het stationsgebouw van Anseremme was vandaag nog ongeveer half zo hoog als het ooit was, er staat een bulldozer in wat er nog over is van het pand dus het zal niet lang meer duren voordat elk spoor ervan is uitgewist.
Re: werken: in stations
Hoi,
Hierbij meld ik dat de renovatie van het stationsgebouw van Leuven bijna klaar is.Binnen 2 weken zullen de stationschefs en de poetsdiensten naar het stationsgebouw verhuizen.Nadien verhuizen de loketten terug naar het stationsgebouw.
Lukas
Hierbij meld ik dat de renovatie van het stationsgebouw van Leuven bijna klaar is.Binnen 2 weken zullen de stationschefs en de poetsdiensten naar het stationsgebouw verhuizen.Nadien verhuizen de loketten terug naar het stationsgebouw.
Lukas
Leve HLR 73,74 EN 82!!
Leve de M6 rijtuigen!!
De TRAXX is de MAX !!
LEVE HLD 62+63 En de HLD 52,53 EN 54!!
LEVE DE DESIRO!!
Leve de M6 rijtuigen!!
De TRAXX is de MAX !!
LEVE HLD 62+63 En de HLD 52,53 EN 54!!
LEVE DE DESIRO!!
Re: werken: in stations
Mooi. Weet jij misschien ook of er ooit nog wat gebeurt met die 'voorlopige' trap naar de passerelle?
Re: werken: in stations
Hoi,
De tijdelijke trap gaat weg als de toegangshelling naar de voetgangersbrug afgewerkt is.
Lukas
De tijdelijke trap gaat weg als de toegangshelling naar de voetgangersbrug afgewerkt is.
Lukas
Leve HLR 73,74 EN 82!!
Leve de M6 rijtuigen!!
De TRAXX is de MAX !!
LEVE HLD 62+63 En de HLD 52,53 EN 54!!
LEVE DE DESIRO!!
Leve de M6 rijtuigen!!
De TRAXX is de MAX !!
LEVE HLD 62+63 En de HLD 52,53 EN 54!!
LEVE DE DESIRO!!
-
- Berichten: 1291
- Lid geworden op: 14 mei 2007, 10:03
Re: werken: in stations
In de Antwerpse haven is naast de Bundel Zuid van de Waaslandhaven enkele dagen geleden de dubbelsporige bypass in gebruik genomen. Deze is in feite al een onderdeel van de voortzetting van de L 10 die, komend vanaf de L 59, nu ten zuiden van de Bundel Zuid langs gevoerd wordt op weg naar de grote bocht waarmee de L 10 naar de Expressweg afbuigt alwaar ergens de afdaling begint naar de Beverentunnel en daarachter de Antigoontunnel (dat is de nieuwe naam voor de geboorde tunnel onder Schelde en Kanaaldok).
Re: werken: in stations
De perrons in Sint-Niklaas lijken mij volledig af, een geslaagde renovatie vind ik. Veel meer licht dan vroeger, hopelijk onderhouden ze perrondaken genoeg. Nu zijn ze nog bezig met de 2e koker, dat is ook een primeur dat dit station 2 tunnels onder de sporen zal hebben waar passagiers zullen kunnen wandelen.




Re: werken: in stations
In Denderleeuw is men bezig met van alles aan het vernieuwen, zaken langs de sporen voor wissels of om zaken door te sturen, de seinen.
Re: werken: in stations
Het gerenoveerde stationsgebouw van Leuven is sinds dit weekend weer in gebruik.
Volgens deredactie.be komen er nog een krantenwinkel, horecazaak en buffet, zoals het vroeger was dus.
Volgens deredactie.be komen er nog een krantenwinkel, horecazaak en buffet, zoals het vroeger was dus.
Spoorse groeten,
Davy Ickx
Davy Ickx
Re: werken: in stations
Hoi,
Ik ben vanmorgen eens een kijkje gaan nemen en ik was wel onder de indruk.
Lukas
Ik ben vanmorgen eens een kijkje gaan nemen en ik was wel onder de indruk.
Lukas
Leve HLR 73,74 EN 82!!
Leve de M6 rijtuigen!!
De TRAXX is de MAX !!
LEVE HLD 62+63 En de HLD 52,53 EN 54!!
LEVE DE DESIRO!!
Leve de M6 rijtuigen!!
De TRAXX is de MAX !!
LEVE HLD 62+63 En de HLD 52,53 EN 54!!
LEVE DE DESIRO!!
Re: werken: in stations
De plannen voor het station in Namen kwamen ook eens in de pers, inclusief communautair gecrispeerde reacties van enkele fiere Vlamen op FB...
http://www.standaard.be/cnt/dmf20140506_01093976
http://www.standaard.be/cnt/dmf20140506_01093976
Re: werken: in stations
Toch niet gek dat ze zich druk maken: zo'n lelijke oprit aan de schone kant van het station, terwijl er eigenlijk aan de andere kant i.p.v. immobiliën boven het tunneldak van den boulevard er prima een busbaan+ haltes had kunnen zijn. Of vinden ze het niet leuk dat ze voortaan niets meer van de stad kunnen zien en net zoals bij luchthavens je de hele tijd binnen zit ook al moet je overstappen?
die fiere Vlamingen toch.

Re: werken: in stations
Snel splitsen enige oplossing, met die scheepsliften was het toen ook snel gedaan.groentje schreef:De plannen voor het station in Namen kwamen ook eens in de pers, inclusief communautair gecrispeerde reacties van enkele fiere Vlamen op FB...
http://www.standaard.be/cnt/dmf20140506_01093976
Theo
Groeten vanop de Heide
Groeten vanop de Heide
Re: werken: in stations
Die staan er toch en werken vandaag?dentheo schreef:Snel splitsen enige oplossing, met die scheepsliften was het toen ook snel gedaan.
Re: werken: in stations
Een busstation met korte aanloopwegen, want vlak boven het treinstation, korte busroutes naar de meeste bestemmingen (die, tot nader order, aan de hoofdkant van het station liggen, niet in de ambtelijke woestenij aan de achterkant), en een lelijk betonnen dak dat eindelijk nuttig gebruikt gaat worden? Ik zie eigenlijk alleen maar voordelen aan de plannen voor station Namen...
Het enige waar ze toch maar beter voor opletten, is dat ze nog een busnet overhouden om naar dat busstation te rijden...
Het enige waar ze toch maar beter voor opletten, is dat ze nog een busnet overhouden om naar dat busstation te rijden...