Deze in het bijzonder waren nagenoeg graffiti vrij, wat in België een uitzondering kan zijn.
Vrijdag 4 april 2014 Brussel Zuid
-
- Contacteer:
Vrijdag 4 april 2014 Brussel Zuid
Op voorbereiding voor de rit met de klassieke diesels serie 62 met de TSP was ik vrijdag te Brussel Zuid.
Nadat de rode klassieke motorstellen uit de dienstregeling zijn verdwenen rijden de blauw-grijze nog rond.
Deze in het bijzonder waren nagenoeg graffiti vrij, wat in België een uitzondering kan zijn.
Ook de Intercity rijd nog vrolijk rond, Benny 2.0 zoals sommige zeggen, vertrekt hier met de 2802 richting Den Haag HS.
Deze had ik nog niet geplaat, bijna graffiti vrij.
Meer foto's zie: Pronkie's Foto albums op Flickr
Re: Vrijdag 4 april 2014 Brussel Zuid
Mag ik vragen met welk toestel en met welke instellingen je die foto's maakte? De deuren zien er allemaal fel rood uit, feller dan in werkelijkheid.
-
- Contacteer:
Re: Vrijdag 4 april 2014 Brussel Zuid
Bedankt voor de opmerking, ik zie het nu ook, ik denk dat mijn camera verkeerd in gesteld staat.Steven schreef:Mag ik vragen met welk toestel en met welke instellingen je die foto's maakte? De deuren zien er allemaal fel rood uit, feller dan in werkelijkheid.
Ik gebruik sinds kort AWB, die automatisch de witbalans instelt.
De camera is een Canon 7D, voor de rest redelijk standaard ingesteld, maar ik maak de foto's met handmatige instellingen.
Ik zal kijken of ik de foto's kan aanpassen.
Meer foto's zie: Pronkie's Foto albums op Flickr