Iedereen Beroemd: pendelquiz
-
Re: Iedereen Beroemd: pendelquiz
Staat al vast op welke spoorlijnen de quiz doorgaat tot de laatste week van Iedereen Beroemd?
Laatst gewijzigd door Treinenman op 16 mar 2014, 19:42, 1 keer totaal gewijzigd.
De trein is altijd een beetje reizen.
Toen de quiz op de lijn Antwerpen-Gent was, is me wel opgevallen dat de reizigers die moesten uitstappen in de richting Gent SP er uit moesten in Gent-Dampoort en die richting Antwerpen-Centraal in Antwerpen-Berchem... Zeker in het geval van het uitstappen in Berchem kom je misschien nog eerder aan in de Centraal dan de trein waar je zelf afstapte...
Lees het topic, die vragen werden al beantwoord.Treinenman schreef:1) Hoe worden de kandidaten gekozen of geselecteerd om deel te nemen?
[...]
3) Moeten verliezers ook echt afstappen, mogen ze later niet in een ander rijtuig/stel van dezelfde trein terug instappen? Vervelend als je dan moet uitstappen en een uur (of langer) op de volgende trein moet wachten.
-
Ik heb de vragen weggehaald maar 1 ding is niet direct te vinden:
op welke spoorlijnen (na volgende week) ze nog de Pendelquiz spelen t.e.m. de laatste week van Iedereen beroemd (als dit bekend is).
Op vrijdagen wordt de Pendelquiz gespeeld tussen 2 kandidaten die het tegen elkaar opnemen. De verliezer moet uitstappen, de winnaar blijft in de trein.
op welke spoorlijnen (na volgende week) ze nog de Pendelquiz spelen t.e.m. de laatste week van Iedereen beroemd (als dit bekend is).
Op vrijdagen wordt de Pendelquiz gespeeld tussen 2 kandidaten die het tegen elkaar opnemen. De verliezer moet uitstappen, de winnaar blijft in de trein.
-
-
Ik vind dat ze het 'uitstappen' bij verlies moesten afschaffen. Dit is niet zo leuk.
Als dit weg zou vallen zou ik misschien wel meedoen.
Maar jongen, toch, wat is een spel waarin je niet kunt verliezen? Is onze maatschappij dan zo ver geëvolueerd dat je alleen kunt spelen als je zeker bent dat je wint? Arm mensdom!Treinenman schreef:Ik vind dat ze het 'uitstappen' bij verlies moesten afschaffen. Dit is niet zo leuk.
Met vriendelijke groet
overweg13
overweg13
-
Spel moet toch leuk blijven, ook voor verliezers.overweg13 schreef:Maar jongen, toch, wat is een spel waarin je niet kunt verliezen? Is onze maatschappij dan zo ver geëvolueerd dat je alleen kunt spelen als je zeker bent dat je wint? Arm mensdom!Treinenman schreef:Ik vind dat ze het 'uitstappen' bij verlies moesten afschaffen. Dit is niet zo leuk.
Hier verlies je dan niet alleen het spel, maar ook tijd (mogelijke vertragingen volgende trein).
Dan doe je toch gewoon niet mee?!Treinenman schreef:
Spel moet toch leuk blijven, ook voor verliezers.
Hier verlies je dan niet alleen het spel, maar ook tijd (mogelijke vertragingen volgende trein).
Met vriendelijke groet
overweg13
overweg13
Iedereen kent de regels vooraf. Dus als je niet wil verliezen doe je niet mee.
-
Op welke spoorlijn is deze week de pendelquiz? Het komt me niet bekend voor.
-
Zoals ik al vermeld had zijn ze nu op de spoorlijn van SDP (Dendermonde - Puurs)Treinenman schreef:Op welke spoorlijn is deze week de pendelquiz? Het komt me niet bekend voor.