Veiligheid voor alles ;-)
Veiligheid voor alles ;-)
Zie bijlage...
* Laat de fantasie maar komen over het mogelijke effect als hier iets overheen rijdt...*
* Laat de fantasie maar komen over het mogelijke effect als hier iets overheen rijdt...*
Re: Veiligheid voor alles ;-)
Die elementen zijn gewoon gemaakt voor verkeer op rubberbanden, toch?
Je zou dan beter gewoon niets plaatsen: nu heb je zowel een gescheurde slang als twee kapotte plastic elementen als er een over rijdt, terwijl je anders "enkel" die gescheurde slang hebt...
Je zou dan beter gewoon niets plaatsen: nu heb je zowel een gescheurde slang als twee kapotte plastic elementen als er een over rijdt, terwijl je anders "enkel" die gescheurde slang hebt...

Het blijkt om een grap van een brandweerman te zijn. De lijn was buitendienst gesteld en toen is hij in actie geschoten 

- Dieselfreak
Welke lijn is dit? Ik zie daar precies wel een bovenleidingspaal!Bibke schreef:De lijn was buitendienst gesteld en toen is hij in actie geschoten
Mijn netvliezen worden geprikkeld. Mijn hartslag gaat omhoog. Mijn bloed gaat sneller stromen. Iemand probeert me naar binnen te lokken.
ALS er inderdaad wasdraad hangt, dan vermoed ik dat dit lijn 52/2 is, iets meer dan 10 jaar geleden officieel buiten dienst gesteld. Bij mijn weten ook het enige stuk geëlektrificeerd spoor (van enige lengte) waarvoor dat het geval is.Dieselfreak schreef:Welke lijn is dit? Ik zie daar precies wel een bovenleidingspaal!Bibke schreef:De lijn was buitendienst gesteld en toen is hij in actie geschoten
-
Ik dacht aan lijn 54, had via een andere site de link naar google maps al gevonden, deze foto is genomen in BornemDieselfreak schreef:Welke lijn is dit? Ik zie daar precies wel een bovenleidingspaal!Bibke schreef:De lijn was buitendienst gesteld en toen is hij in actie geschoten

https://www.google.be/maps/@51.105325,4 ... RVrPEw!2e0
Ik denk ook dat het lijn 54 is, want de sporen op lijn 52/2 zijn helemaal verroest, hoor...
TrainzDr3ver schreef:Ik dacht aan lijn 54, had via een andere site de link naar google maps al gevonden, deze foto is genomen in BornemDieselfreak schreef:Welke lijn is dit? Ik zie daar precies wel een bovenleidingspaal!Bibke schreef:De lijn was buitendienst gesteld en toen is hij in actie geschoten
https://www.google.be/maps/@51.105325,4 ... RVrPEw!2e0
Op deze foto staat er nog geen 2e sein, op de foto van die brandweerman wel, maar is goed mogelijk voor de veiligheid dat men er een dubbel sein heeft gezet.