19 mei 2014 Felenne
19 mei 2014 Felenne
We stapten in Felenne (deelgemeente van Beauraing). Verslag van trein- en busreis en van de stevige wandeling vind je op http://blog.seniorennet.be/overweg13/.
Met vriendelijke groet
overweg13
overweg13
Re: 19 mei 2014 Felenne
Bedankt voor het eens te meer boeiende verslag, Vic. De nieuwe rubriek 'treinlectuur' is een leerrijke aanwinst!
Maar, die "malle poste" in 1914, dat was volgens mij geen bus, maar een goede ouderwetse postkoets of diligence met paarden... Die waren toen nog niet geheel verdwenen!
Maar, die "malle poste" in 1914, dat was volgens mij geen bus, maar een goede ouderwetse postkoets of diligence met paarden... Die waren toen nog niet geheel verdwenen!
Re: 19 mei 2014 Felenne
Bedankt voor de toelichting. En waarschijnlijk zijn die dus in de jaren 1930 (of vroeger?) toch nog als bussen gaan rijden? Want die diensten zijn tot voor WO II in de spoorboekjes terug te vinden.Paul schreef:Bedankt voor het eens te meer boeiende verslag, Vic. De nieuwe rubriek 'treinlectuur' is een leerrijke aanwinst!
Met vriendelijke groet
overweg13
overweg13