Wie de 'nieuwe' site van de NMBS -net als mij- nog steeds wat onhandig vind, ik stuitte per toeval op de oude en dat blijkt nog te werken:
http://hari.b-holding.be/Hafas/bin/query.exe/nn?
Oude Reisplanner nog online
Re: Oude Reisplanner nog online
Inderdaad, ik ben nooit gestopt 'm te gebruiken. Alles werkt nog prima, inclusief de weergave van eventuele vertragingen en werkzaamheden. Veel beter dan wat ze op de nieuwe website uitgedokterd hebben.
Als je de url handmatig invoert, raak je er trouwens nog makkelijker via ari.nmbs.be.
Als je de url handmatig invoert, raak je er trouwens nog makkelijker via ari.nmbs.be.
Zelfs de kaart 50 % vermindering wordt nog vermeld. Spijtig genoeg staat er ook bij dat ze niet meer verkocht wordt.
Met vriendelijke groet
overweg13
overweg13
Weet er iemand hoe het komt dat de site "Railtime treinverkeer in real time" niet meer werkt?
Zijn er eventueel andere site's?
Zijn er eventueel andere site's?
Voor die Railtime-pagina geen idee (al meen ik me wel te herinneren dat het niet de eerste keer is), maar je doet er goed aan dit topic weer boven te halen: de oude reisplanner, waar dit topic eigenlijk over ging, is sinds korte tijd (ik schat een week of twee) niet meer beschikbaar...