De reisdetails:
- Mol - Gent-Sint-Pieters met ICT6712 (MW41 - stel 4165 en andere, maar ik heb niet alle nummers onthouden)
- Gent-Sint-Pieters - Geraardsbergen met L1860 (MW41 - stel 4116 en 4155)
- Geraardsbergen - Edingen met L3111 (Desiro - stel 08100)
- Edingen - Brussel-Zuid met IC1911 (HLE21 + M4 - het nummer van de loc niet genoteerd)
- Brussel-Zuid - Leuven met IC511 (HLE18 + I11 - loc hing achterop en ook het nummer gemist)
- Leuven - Lier met L2885 (Break - stel 322m)
- Lier - Mol met IR3215 (MW41 - stel 4157 en nog eentje)
Aankomen in Gent-Sint-Pieters op tijd zat er helaas niet in. We kregen een deel extra stops tussen Mechelen en Gent-Sint-Pieters en klokten af op +12. De extra tussenstops kon ik net voor Lier al op railtime aflezen, de TBG riep daar nog af dat alleen Mechelen, Gent-Sint-Pieters en Brugge stopten. Na Mechelen werd het de volledige lijst.
Op L59 waren er een paar gestoorde overwegen, waardoor IC1830 met +21 aankwam in FGSP.

In FGRA kreeg ik een rondleiding door een heel sympatieke mens langs de wijde omgeving van het station (alle bundels zichtbaar vanaf de openbare weg).
De trein naar Edingen werd een Desiro. Voor een L-trein heb ik daar eigenlijk geen bezwaar tegen. De treinbegeleider keek wel raar dat iemand met een biljet van Zone Gent naar Zone Leuven op die trein zat, maar de via Geraardsbergen stond er wat in het klein bij. In het verschieten is hij wel vergeten af te stempelen (wel een "Wie rijdt nu zo?")
Stel 08100 dat teruggaat naar Geraardsbergen als L3132
Alles ging vlot, tot net over Vorst. Beetje wachten afwisselen met traag rijden en aankomen met +7. Nog altijd ruim op tijd om de IC511 te halen op spoor 12.
Op spoor 11 stond de EC naar Basel klaar
Wat me opviel, is dat ik op het hele stuk tussen Gent en Leuven maar in 1 trein een begeleider gezien.