Zaterdag 6 September

Ook voor fototechnieken, spotting, tips enz.
Plaats reactie
pronkie001
Contacteer:

Zaterdag 6 September

Bericht door pronkie001 »

Vandaag een druk dagje, net als vele andere trein enthousiasten.
Wereldhavendagen, Terug naar Toen, en twee bijzondere ritten van de Motorpost 3031 en een gezelschapsreis met de Blokkendoos.
Ik ben zelf achter de Blokkendoos en de Motorpost aangegaan. Tevens was er en aankondiging dat de eerste V250
zou worden getransporteerd nar Emmerich, zover ik heb kunnen nagaan is deze vertraagd. Hier ben ik zelf niet meer achteraan gegaan
Afbeelding Motorpost 3031 passeert hier station Geldermalsen wat inmiddels uit de stijgers is gehaald.
Het is nog niet gereed maar het ziet er goed uit.
Afbeelding Wachtend op de Blokkendoos die een vertraging had van +15 komt hier een leeg autotransport lang te Tilburg Reeshof.
Afbeelding Uiteindelijk passeert de Blokkendoos station Tilburg Reeshof.
Afbeelding Achter de blokkendoos aangeresit staat deze hier in s'Hertogenbosch alwaar deze na 1,5 weer verder zou rijden.
Uit deze trein stapte een bruidspaar uit alwaar er druk foto's werden gemaakt.
Afbeelding Dolime trein passeert hier in de Buurt van Soest de fotograaf.
Afbeelding Motorpost 3031 passeert hier samen met een rijtuig.
Afbeelding Op de terugweg vanuit station Amersfoort passeert hier de Motorpost en een rijtuig.

Ook nog een spot van vrijdag 5 september.
De 1202 van het spoorwegmuseum met een sleep rijtuigen op weg naar terug naar toen passeert hier ter hoogte van Den Dolder de fotograaf.
Afbeelding
pronkie001
Contacteer:

Re: Zaterdag 6 September

Bericht door pronkie001 »

6 september kwam te station Geldermalsen kwam de "boeken VIRM" langs rijden op een ongebruikelijk spoor. "Roestrijden"?
Afbeelding
Plaats reactie