Op 11 september stapten we van Houyet naar Beauraing, langs GR126. Lees alles over wandeling en treinreis, en bekijk de foto's op http://blog.seniorennet.be/overweg13/.
Veel leesplezier
11 september 2014 Houyet - Beauraing
Re: 11 september 2014 Houyet - Beauraing
Bedankt voor het (en bij uitbreiding alle voorgaande) verslag!
Ik was even ongerust toen er in juli/augustus relatief weinig verslagen kwamen, maar die schade wordt deze maand duidelijk ruimschoots ingehaald!
Ik was even ongerust toen er in juli/augustus relatief weinig verslagen kwamen, maar die schade wordt deze maand duidelijk ruimschoots ingehaald!
Dat doet me plezier. Ik heb in die periode een kleine operatie ondergaan. Het weer was ook al alles behalve stabiel, en sinds we allebei gepensioneerd zijn gaan we alleen nog bij droog weer stappen. Ondertussen zitten we inderdaad opnieuw op schema!Matthias schreef:Bedankt voor het (en bij uitbreiding alle voorgaande) verslag!
Met vriendelijke groet
overweg13
overweg13
Hoi,
Vic,
Nogmaals bedankt voor het interessant verslag. Ik geef je groot gelijk dat je alleen nog bij droog weer gaat wandelen. Dat is veel leuker.
Lukas
Vic,
Nogmaals bedankt voor het interessant verslag. Ik geef je groot gelijk dat je alleen nog bij droog weer gaat wandelen. Dat is veel leuker.
Lukas
Leve HLR 73,74 EN 82!!
Leve de M6 rijtuigen!!
De TRAXX is de MAX !!
LEVE HLD 62+63 En de HLD 52,53 EN 54!!
LEVE DE DESIRO!!
Leve de M6 rijtuigen!!
De TRAXX is de MAX !!
LEVE HLD 62+63 En de HLD 52,53 EN 54!!
LEVE DE DESIRO!!