Als je opmerkingen hebt, mag je deze altijd meedelen.
TSP zondag 10 september
-
Bert
TSP zondag 10 september
Enkele foto's van zondag toen ik naar tsp ben geweest. Na tsp heb ik nog een bezoekje gebracht aan denderleeuw waarvan je de foto's in dat topic kan vinden. 
- Bijlagen
-
- 5001+5128+5149+6106.jpg (124.91 KiB) 7747 keer bekeken
-
- de eenzame bank.jpg (147.13 KiB) 7747 keer bekeken
-
enrico
-
tbscope
Geen prototype van de reeks 51 maar van een andere reeks.enrico schreef:dat was een prototype van reeks 51.Pieter schreef:Waarom is da 5001 in het licht blauw?
Eerste foto zeer mooi btw...
corrigeer me als ik fout ben
Dit was een 51 met een veel sterkere motor.
Maar omdat dit grote problemen gaf (motor operationeel houden, hitte?), bleef het bij dit ene prototype. De juiste uitleg staat hier meermaals op dit forum.
En de oorspronkelijke kleur was iets meer donker blauw (van wat ik hier op dit forum gelezen heb).
-
TSP
-
Anarchy55
- trainfreak
Hallo,
Alleen jammer dat men blijkbaar de pluklocs niet uit elkaar stelt zodat die goed te fotograferen zijn, mabon, das een detail.
Weet er iemand wanneer die opendeurdagen in december zijn? Want dat staat niet op de site, en ik zou er misschien nog eens heen gaan.
Groeten,
Joris De Mol
Hij is blauw, en het is beter dan niks hé!!!Nu heb je tenminste nog een 5001, anders had je er geen.5307 schreef:ok, willen alle kleurenblinden deze topic verlaten???
Alleen jammer dat men blijkbaar de pluklocs niet uit elkaar stelt zodat die goed te fotograferen zijn, mabon, das een detail.
Weet er iemand wanneer die opendeurdagen in december zijn? Want dat staat niet op de site, en ik zou er misschien nog eens heen gaan.
Groeten,
Joris De Mol
- trainfreak
-
Locomotief 5175
-
ThomSten