Modernisering Breaks
Re: Modernisering Breaks
Dan was de modernisering van de M5 een verademing in vergelijking met dit gefaal. Is het nu echt teveel om zelfs maar hulp/ondersteuning te vragen van buitenaf zoals bij de M5?
Re: Modernisering Breaks
De sprinter is geen modernisering enkel een grote revisie waarbij men de nieuwe kleuren gebruikt ipv de originele. Ze roepen de sprinters niet speciaal binnen zoals wel met de breaks het geval is.
Re: Modernisering Breaks
HalloTrein30 schreef:Gisteren gespot te Hasselt: Break 355 (mod). Revisiedatum onbekend.
Revisiedatum van de 355 : 07-07-14
Gr
M
Re: Modernisering Breaks
Ondertussen heeft men EUR 900k gevonden om het schilderen van de buitendeuren uit te besteden..
http://www.b-rail.be/akac/appl/announce ... BDA_nl.pdf
Op hoeveel is het modernisatieprogramma nu begroot ? Ik dacht dat dat ong. EUR 15 miljoen was, maar als het al 900k kost om de buitendeuren te schilderen vraag ik mij af of men nog toekomt met 14,1 miljoen..

http://www.b-rail.be/akac/appl/announce ... BDA_nl.pdf
Op hoeveel is het modernisatieprogramma nu begroot ? Ik dacht dat dat ong. EUR 15 miljoen was, maar als het al 900k kost om de buitendeuren te schilderen vraag ik mij af of men nog toekomt met 14,1 miljoen..
Re: Modernisering Breaks
msts.be schreef:Ondertussen heeft men EUR 900k gevonden om het schilderen van de buitendeuren uit te besteden..![]()
http://www.b-rail.be/akac/appl/announce ... BDA_nl.pdf
Op hoeveel is het modernisatieprogramma nu begroot ? Ik dacht dat dat ong. EUR 15 miljoen was, maar als het al 900k kost om de buitendeuren te schilderen vraag ik mij af of men nog toekomt met 14,1 miljoen..
volgens een artikel in HLN zou de voorziene kost voor 139 stellen 216 miljoen euro bedragen...
http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenland ... eren.dhtml
Re: Modernisering Breaks
Het binnen roepen van Breaks of Sprinters gebeurt op dezelfde principes.Steven schreef:De sprinter is geen modernisering enkel een grote revisie waarbij men de nieuwe kleuren gebruikt ipv de originele. Ze roepen de sprinters niet speciaal binnen zoals wel met de breaks het geval is.
Re: Modernisering Breaks
Bij de sprinters heeft men toch geen afzonderlijke lijn opgestart zoals met de breaks het geval is?nahoj schreef:Het binnen roepen van Breaks of Sprinters gebeurt op dezelfde principes.Steven schreef:De sprinter is geen modernisering enkel een grote revisie waarbij men de nieuwe kleuren gebruikt ipv de originele. Ze roepen de sprinters niet speciaal binnen zoals wel met de breaks het geval is.
Re: Modernisering Breaks
Er is wel degelijk een afzonderlijke lijn voor de sprinters in opstart.Steven schreef:Bij de sprinters heeft men toch geen afzonderlijke lijn opgestart zoals met de breaks het geval is?nahoj schreef:Het binnen roepen van Breaks of Sprinters gebeurt op dezelfde principes.Steven schreef:De sprinter is geen modernisering enkel een grote revisie waarbij men de nieuwe kleuren gebruikt ipv de originele. Ze roepen de sprinters niet speciaal binnen zoals wel met de breaks het geval is.
En dat heeft op zich niks te maken met de principes voor binnen roepen, die gebaseerd zijn op het voorziene onderhoudsplan.
Re: Modernisering Breaks
Vrijdag viel mij iets op aan de 'interne' samenstelling: stel 306 rijdt met de middenbak van de 325, en toevallig daarjuist zag ik stel 309 met de middenbak van de 306 

Re: Modernisering Breaks
Maar dat was al voor de modernisering zo hoor.thejay schreef:Vrijdag viel mij iets op aan de 'interne' samenstelling: stel 306 rijdt met de middenbak van de 325, en toevallig daarjuist zag ik stel 309 met de middenbak van de 306
Het zou zelfs kunnen dat de samenstellingen niet veranderd zijn met het moderniseren

Re: Modernisering Breaks
Hoi,
Vandaag zag ik in Wilsele de pas gemoderniseerde 362 in het gezelschap van de nog te moderniseren 325.
Lukas
Vandaag zag ik in Wilsele de pas gemoderniseerde 362 in het gezelschap van de nog te moderniseren 325.
Lukas
Leve HLR 73,74 EN 82!!
Leve de M6 rijtuigen!!
De TRAXX is de MAX !!
LEVE HLD 62+63 En de HLD 52,53 EN 54!!
LEVE DE DESIRO!!
Leve de M6 rijtuigen!!
De TRAXX is de MAX !!
LEVE HLD 62+63 En de HLD 52,53 EN 54!!
LEVE DE DESIRO!!
Re: Modernisering Breaks
Ik heb foto's van de bakcode, dus als jij de 325 "compleet" hebt gezien, klopt er ergens iets niet.Lukas schreef:Hoi,
Vandaag zag ik in Wilsele de pas gemoderniseerde 362 in het gezelschap van de nog te moderniseren 325.
Lukas


Re: Modernisering Breaks
Dat klopt wel, toen in de jaren 90 de breaks een extra rijtuig gekregen hebben zaten deze rijtuigen niet op de juiste plaats. Bij de modernisering krijgen de breaks allemaal op alle rijtuigen hun lang nummer waarbij de nummers wel bijhorend zijn. Doch zoals je op uw eigen foto's kan zien staat ook de oude nummer nog vermeld die NIET bijhorend is.
je ziet duidelijk het nummer 3252 staan op uw eerste foto, wat dus slaagt op break 325 tweede rijtuig.
je ziet duidelijk het nummer 3252 staan op uw eerste foto, wat dus slaagt op break 325 tweede rijtuig.
Re: Modernisering Breaks
Hallo
363 is ook terug uit Mechelen. MOD 09-10-14
Het is de 46de gemoderniseerd.
Gr
M
363 is ook terug uit Mechelen. MOD 09-10-14
Het is de 46de gemoderniseerd.
Gr
M