Ik heb begrepen dat NMBS logistics traxxen gehuurd zijn incl. onderhoud.
Voor het kleine onderhoud heeft NMBS een offerte gemaakt en de bestelling gekregen, gebeurd in FNND.
Gaat iets dergelijks ook gebeuren voor het iets grotere onderhoud , of is die beslissing al gevallen bij Bombardier ?
Worden er buiten de NMBS traxxen nog andere onderhouden in FNND ?
Ik meen ooit Railpool loks gezien te hebben op lijn12 met bestemming atelier ?
Loopt onze Robin daar nog rond ?
Onderhoud Traxxen..
Re: Onderhoud Traxxen..
CW Salzinnes voert revisies uit aan de NMBS-Traxxen, i.s.m. Bombardier. Wie precies wat doet weet ik niet.
Enig idee over de lengte en breedte (
) van die revisies ? Volgens sommige is het maar een "verlenging".
Hebben wij dat in Belgie ook "verlengingen" ?

Hebben wij dat in Belgie ook "verlengingen" ?
Theo
Groeten vanop de Heide
Groeten vanop de Heide
Alles moet in DB de werkplaats bezoeken voor het einde van het 6de jaar en krijgt dan 1 jaar verlenging zolang er nog voldoende kilometers kunnen gereden worden.
De verlenging is +1jaar en staat ook op de zijkant van de kast. Te TW FNND word al van alles gedaan voor de "revisie" en nadien krijgt de loc een remrevisie te FNND. Bij 2807 is dit 19/08/2015, daarna kan die een een 2de VRL krijgen.
Die verlengingen worden door gevoerd zodat alles kwa papier in orde blijft moesten de locs ooit naar iemand anders gaan later.
We onderhouden nog steeds 186-123 die geleased word door Railtraxx nu, het is al even geleden maar vroeger kwam ook Captrain met hun traxx.
en ja ik loop daar nog steeds rond
De verlenging is +1jaar en staat ook op de zijkant van de kast. Te TW FNND word al van alles gedaan voor de "revisie" en nadien krijgt de loc een remrevisie te FNND. Bij 2807 is dit 19/08/2015, daarna kan die een een 2de VRL krijgen.
Die verlengingen worden door gevoerd zodat alles kwa papier in orde blijft moesten de locs ooit naar iemand anders gaan later.
We onderhouden nog steeds 186-123 die geleased word door Railtraxx nu, het is al even geleden maar vroeger kwam ook Captrain met hun traxx.
en ja ik loop daar nog steeds rond