1185
Re: 1185
De plannen moesten toch zijn, voor eind augustus klaar? Maar ik dacht al zoietsSteven schreef:HOT news, eigenlijk niet zo hot, gewoon even zeggen dat deze nog steeds aan de kant staat te Salzinnes, vandaag zelf waargenomen tijdens mijn dienst op Namur

Afwachten maar tot die schoonheid ook weer klaar is

Die zijn niet meer te herstellen.Shrek schreef:zijn ze hem aan het herstellen of is hij misschien terminaal?
1 oplossing is ervoor.
Breng ze allemaal tegelijk naar de schroothandel.
Een schande op wielen noem ik dat.
De laatste tijd gaat er geen dag voorbij of er staat er weer enen ergens ten velde in nood.
Mooie reclame is dat voor de nmbs

als de gemiddelde bestuurder er wa meer aandacht aan zou besteden zoals voorzien rijden die bakken heel goed, jammer genoeg voel ik aan dat redelijk wat collega's met weinig respect voor de techniek rijden. elektronica dient gekoeld te worden, maar als menig bestuurder ten gepaste en ongepaste de ventilatie uitzet kan het ni missen dat ze problemen veroorzaken, zeker in de zomerBart schreef:Die zijn niet meer te herstellen.Shrek schreef:zijn ze hem aan het herstellen of is hij misschien terminaal?
1 oplossing is ervoor.
Breng ze allemaal tegelijk naar de schroothandel.
Een schande op wielen noem ik dat.
De laatste tijd gaat er geen dag voorbij of er staat er weer enen ergens ten velde in nood.
Mooie reclame is dat voor de nmbs
Kijk steven, ze hebben niet enkel last van ventilatie hé.Steven schreef:als de gemiddelde bestuurder er wa meer aandacht aan zou besteden zoals voorzien rijden die bakken heel goed, jammer genoeg voel ik aan dat redelijk wat collega's met weinig respect voor de techniek rijden. elektronica dient gekoeld te worden, maar als menig bestuurder ten gepaste en ongepaste de ventilatie uitzet kan het ni missen dat ze problemen veroorzaken, zeker in de zomerBart schreef:Shrek schreef:zijn ze hem aan het herstellen of is hij misschien terminaal?
Die bakken hebben gewoon al 3 maal zoveel kilometers gedaan, dan waarvoor ze eigenlijk maar gemaakt zijn. In principe zijn dat dus idd degelijke bakken. Maar ze hebben hun nut nu wel al bewezen, en het wordt dringend!! tijd dat ze vervangen worden.
Ik vind het dan ook wel jammer, dat je de onbetrouwbaarheid van de hle 11 zoals hij nu is, probeert op de doorsnee treinbestuurder te steken.
Versleten is versleten hé

Ze zijn beloofd voor de goederen hé, maar ik denk dat ze daar beter hun 25.5 houden.
En wat me nog het meest stoort aan de benelux treinen hé, is dat ze door de defecten aan de loc, of de omvormers van de rijtuigen die het om de 5 voet begeven, steeds monster vertragingen hebben, ofwel gewoon afgeschaft worden. De benelux treinen, zijn de treinen die vooral door zakenmensen en toeristen worden genomen, en die eigenlijk het parade paardje van de nmbs zouden moeten zijn.
Maar zoals het nu is,is het maar een reclame om te

Maar zoals het nu is,is het maar een reclame om te



Nee idd dat is voor den Hollander.Steven schreef:de rijtuigen is ni voor de nmbs zijn rekening he
Gelukkig dat ze den 800 nog hebben om de benelux regelmatig te vervangen. Alleen zal dat in april 2007 fini zijn.
Den Hollander heeft beslist dat er geen enkel materieel nog op zijn net mag rijden dat niet voorzien is van atb. Zelfs niet op het grensbaanvak fes-rsd. Het is dan te hopen dat de nieuwe lijn op tijd af is, of we gaan nog wat beleven..