Hey, ik ben nieuw hier en wou even melden dat treinenclub MTD te Mortsel 23 en 24 september zen tweejaarlijkse opendeur geeft.
Even over mezelf: ik ben 15, woon in Berchem en zal hier binnekort nog wel meer te zien zijn!
Opendeur MTD
Re: Opendeur MTD
da is durven u zomaar aanmelden, grapke, welkom op dit forum, hopelijk leer je veel bij en wie weet leren wij iets van jou, alvast veel plezier hier, er is ergens een topic waar we onszelf normaal voorstellen, als je die vind moet je uzelf maar eens verder voorstellen al dan niet met een foto.Elias schreef:Hey, ik ben nieuw hier en wou even melden dat treinenclub MTD te Mortsel 23 en 24 september zen tweejaarlijkse opendeur geeft.
Even over mezelf: ik ben 15, woon in Berchem en zal hier binnekort nog wel meer te zien zijn!
Goed dat ge er bijzette dat Berchem Antwerpen is, zeg.Elias schreef:Hey, ik ben nieuw hier en wou even melden dat treinenclub MTD te Mortsel 23 en 24 september zen tweejaarlijkse opendeur geeft.

(wat ook het geval is, maar die persoon zou wellicht niet zo snel iets met een modelclub uit Mortsel te maken hebben)
Heeft een spambot dit topic terug bovengespit, misschien?
En je hebt deels gelijk, de eindhalte van de trams is bijvoorbeeld Berchem Station. Maar als aangespoelde voelt het bij mij toch nog altijd verkeerd aan om ons Agatha ervan te laten.

En je hebt deels gelijk, de eindhalte van de trams is bijvoorbeeld Berchem Station. Maar als aangespoelde voelt het bij mij toch nog altijd verkeerd aan om ons Agatha ervan te laten.