spoorreiniging
-
spoorreiniging
bestaat er een treinstel of iets dergelijks dat in stations waar de dwarsliggers op beton liggen de sporen kan reinigen? Ik denk dan voornamelijk aan wc activiteit dat op het beton wordt gestort. ik spreek met name over bru nat lucht waar het met de dag meer en meer naar wc begint te ruiken en te zien.
Re: spoorreiniging
nochtans de enige trein die daar komt die nog op de sporen stort is de benelux, alle andere treinen (M6, MS96, desiro hebben gesloten wc's) tenzij er ook nog oude breaks komen maar daar heb ik voorlopig geen zicht op.
Op de IC Antwerpen-Hasselt en De Panne-Landen rijden er nog heel wat niet-gerenoveerde Breaks. Ook op de Oostende-luchthaven-Brugge zijn een paar Breaks te vinden.
In Brussel-Centraal zit je trouwens met dezelfde toiletgeur. Zodra het een beetje warm is, is de geur bij momenten niet te harden.
In Brussel-Centraal zit je trouwens met dezelfde toiletgeur. Zodra het een beetje warm is, is de geur bij momenten niet te harden.
Hoe zit dat met het vroegere sproeisysteem daar tussen de sporen in de kelder ???
Is dat uitgebreid of verdwenen ?
Is dat uitgebreid of verdwenen ?
Theo
Groeten vanop de Heide
Groeten vanop de Heide
Bij mijn weten niet. Het gebeurt 'handmatig' en met een soort industriële stofzuiger van op het perron.ostbahnhof schreef:bestaat er een treinstel of iets dergelijks dat in stations waar de dwarsliggers op beton liggen de sporen kan reinigen?
Laatst gewijzigd door Asterix op 05 sep 2015, 18:09, 1 keer totaal gewijzigd.