Renovatie AM75 ?
Re: Renovatie AM75 ?
Inderdaad, maar dat geldt ook voor de 13en....
Grootvader rechten zijn blijkbaar beperkt.... net zoals de duikersbrilletjes slechts "alleen" naar Roosendaal mogen..
Grootvader rechten zijn blijkbaar beperkt.... net zoals de duikersbrilletjes slechts "alleen" naar Roosendaal mogen..
Theo
Groeten vanop de Heide
Groeten vanop de Heide
Ik zou kunnen zweren dat ik als titel van dit draadje zag staan 'renovatie AM75'...
-
Het is er ook in de niet-virtuele wereld vrij stil rond preciesTeach2 schreef:Ik zou kunnen zweren dat ik als titel van dit draadje zag staan 'renovatie AM75'...

Dat mag vandaag ook nog.Jeroen schreef:En de klassiekjes reden destijds ook gewoon naar Maastricht.
Ja.rvdborgt schreef:Is MS80 (Break) nog steeds problematisch sinds laatste verbouwing in Roosendaal?nahoj schreef:MR80 geeft problemen deur-perron.
806 deze namiddag aangekomen in Merelbeke (staat nu in de bocht tussen Merelbeke en Gentbrugge). Werd gesleept door een 77. In twee helften, neus aan neus gekoppeld.
- trainfreak
Ik heb deze iets voor 14u in Dendermonde zien passerengroen1976 schreef:806 deze namiddag aangekomen in Merelbeke (staat nu in de bocht tussen Merelbeke en Gentbrugge). Werd gesleept door een 77. In twee helften, neus aan neus gekoppeld.

Was wel een raar zicht!
Hij zou in dienst zijn, deze foto's heb ik ergens via google op het internet gevonden.Desirotje schreef:Wanneer komt de 843 terug in dienst?
- Bijlagen
-
- AM 75 NIEUW 2.jpg (38.91 KiB) 9002 keer bekeken
-
- AM 75 NIEUW.jpg (26.93 KiB) 9002 keer bekeken
Volgens mij een testrit. Ik had ergens gelezen dat deze pas eind dit jaar in dienst komt.
Ben ik nu de enige die deze nieuwe livrei foeilelijk vind? (tezamen met die van de breaks). Dat ze dan de gehele neus geel hadden geschilderd, ipv alleen het voorvlak.
Die nieuwe livrei van de Breaks, Sprinters en 800's vind ik ook niet mooi.mr.fingers schreef:Ben ik nu de enige die deze nieuwe livrei foeilelijk vind? (tezamen met die van de breaks). Dat ze dan de gehele neus geel hadden geschilderd, ipv alleen het voorvlak.
Wat ik mij al altijd afgevraagd heb waarom ze die zwarte band ter hoogte van de ramen niet aanbrengen zoals bij de DMT's i11'en en Desiro's. Daar breekt dat toch wat de zijkant, want da's net het lelijke aan die livrei dat het zo kaal lijkt.
De foto moet inderdaad van een testrit zijn, want op lijn 94 rijden normaal gezien geen AM75.