No problem...Ben wel blij da'k da toch eens heb kunnen zeggen..Heb er echt al dikwijls op zitten vloeken..Speedy schreef:Luc A schreef:oei,ik geef toe dat dat soms gebeurt ja, maar de oorzaak daarvan is dat wij met B 9 een randpost van berchem zijn , maar ook een randpost van Mechelen....dus wat moet er gebeuren...wij moeten de nr. van elke trein:zowel komende van antwerpen als van Mechelen: overzeten op die treinummermelder.... dus van het ene scherm naar het ander. Normaal neemt bij een gewone post die TNM altijd de trein mee door, door het aanrijden van een pedaal. Maar in Kontich is dat dus niet zo. En de voorwaarden is dat eerst de NR in in de TNM staat en dat je dan pas kan openzetten. Anders rijd elke trein onder en verkeerde nr...dus ... 1000 x sorry maar we doen ons best.
En als het een troost is...de blok van Mechelen 1000x slechter...
Ja , dat heb ik ook al gehoord...maar , ik heb het deze nacht een opgezocht... de aankondegingszone van het verwittigingssein NX9 zou 200 m voor het peron van Hove liggen, dwz... dat een trein op die aankondiging ( ZAN) komt wij hem via een signaal horen... en ja dan overzetten enzo...kan ik best inkomen dat wij te laat zijn om die verwittiger tijdig open te zetten...dus het is maar half onze schuld he...

Maar ik zal er bij deze op letten..