
http://www.weertdegekste.nl/blog/2015/1 ... antwerpen/
Mogelijk een bureaucraat met te veel geldingsdrang...Steve schreef:Toch benieuwd wat daar nu weer achter zit...
Daar heeft dvis helemaal niets mee te maken. Zij houden echter wel treinen tegen bij een ontbrekende handtekening of een klein foutje in de aanvraag. Ik denk dus in die richting.profke schreef:Schrik dat die trein effectief bewijst wat men wil verhinderen: dat trein Hamont weery KAN en GEWENST is.
Als ze een goedkeuring van dvis nodig hebben wilt dat per definitie al zeggen dat ze ergens willen afwijken van de geldende reglementen. Dus zo standaard zal hun trein niet zijngroentje schreef:De vraag is echter of DVIS nog een extra stempel of handtekening kan eisen voor materieel dat Europees is goedgekeurd voor internationaal verkeer. En wat hun motivatie is om de boel zo laattijdig te laten weten, ergens ruikt me dit toch een beetje naar sabotage.
Een 77 en 3 rijtuigen van hen waaronder een panoramarijtuig. Alles is goedgekeurd voor het Europese spoornet.Shrek schreef:Wat was eigenlijk de voorziene samenstelling?
Inderdaad ja. Wellicht zo'n klootzakske die zich eens interessant wil maken maar nog nooit een trein van dichtbij gezien heeft...FLV-FGSP schreef:Mogelijk een bureaucraat met te veel geldingsdrang...Steve schreef:Toch benieuwd wat daar nu weer achter zit...
Een 77 met passagiersrijtuigen is volgens mij helemaal niet standaard goedgekeurd.Bibke schreef:Een 77 en 3 rijtuigen van hen waaronder een panoramarijtuig. Alles is goedgekeurd voor het Europese spoornet.Shrek schreef:Wat was eigenlijk de voorziene samenstelling?
Shrek schreef: Een 77 met passagiersrijtuigen is volgens mij helemaal niet standaard goedgekeurd.
Misschien bedoel je zo'n militaire trein? Die hebben vaak ook een aparte goedkeuring van DVIS.LHOON schreef:Shrek schreef: Een 77 met passagiersrijtuigen is volgens mij helemaal niet standaard goedgekeurd.
Heeft al gereden (ooit een extra trein naar Mol meen ik).
De 77 heeft vanzelfsprekend geen uitrusting voor verwarming (is nu wellicht nog niet nodig), maar is zijn remsysteem compatibel met passagiersrijtuigen?
Ben je daar zeker van, dacht dat de 77 wel degelijk een EP rem heeft hoorTim schreef:Een 77 heeft geen EP rem maar dat hadden de 62's die M2's sleepten ook niet.