Speciale loc in station Oostende?
In de lolake gazettekes hier (effect) stond er ook iets van in,het is te doen in het KTA Oostende,in de sporthal van die school,zal er heel wat opgesteld staan,ook een workshop hoe je van die stationsgebouwtjes kan fabriceren en al,zo zal er ook een kopie staan van de stationsbuurt oostende,ook enkele treinen zouden op het spoor staan in het station van oostende
De school is vlak naast het station gelegen,als je uit de trein komt en van de perrons weg gaat,direct naar links gaan,dan zal je het gebouwke zien van de lijn,waar de trams staan,net daar achter is de school
Voor gevoellige mensen,ga niet in de straten achter die school,er zitten daar namelijk van die toffe madammen achter de vitrines
De school is vlak naast het station gelegen,als je uit de trein komt en van de perrons weg gaat,direct naar links gaan,dan zal je het gebouwke zien van de lijn,waar de trams staan,net daar achter is de school
Voor gevoellige mensen,ga niet in de straten achter die school,er zitten daar namelijk van die toffe madammen achter de vitrines

en als leerling vande school gebeuren er daar veel activiteiten' zeker achter school.nicken schreef:In de lolake gazettekes hier (effect) stond er ook iets van in,het is te doen in het KTA Oostende,in de sporthal van die school,zal er heel wat opgesteld staan,ook een workshop hoe je van die stationsgebouwtjes kan fabriceren en al,zo zal er ook een kopie staan van de stationsbuurt oostende,ook enkele treinen zouden op het spoor staan in het station van oostende
back topic: ze zijn alles al aan het klaarzetten voor van tweekend
Uw weet het algelijk,die rechtse straat naast de post daar260689 schreef:en als leerling vande school gebeuren er daar veel activiteiten' zeker achter school.nicken schreef:In de lolake gazettekes hier (effect) stond er ook iets van in,het is te doen in het KTA Oostende,in de sporthal van die school,zal er heel wat opgesteld staan,ook een workshop hoe je van die stationsgebouwtjes kan fabriceren en al,zo zal er ook een kopie staan van de stationsbuurt oostende,ook enkele treinen zouden op het spoor staan in het station van oostende
back topic: ze zijn alles al aan het klaarzetten voor van tweekend

Tof,denk da ik ook maar eens naar oostende afzak vant weekend,om naar het KTA te gaan hè
Ik ben niets zeker maar ze zoeken nog mensen voor op te dienen in het restaurant met taartjes enzo messchien gade me zien in men kleren voor op te dienen alle de zondag is meer kans want zaterdag ben ik weg met het TSPnicken schreef:Uw weet het algelijk,die rechtse straat naast de post daar260689 schreef:en als leerling vande school gebeuren er daar veel activiteiten' zeker achter school.nicken schreef:In de lolake gazettekes hier (effect) stond er ook iets van in,het is te doen in het KTA Oostende,in de sporthal van die school,zal er heel wat opgesteld staan,ook een workshop hoe je van die stationsgebouwtjes kan fabriceren en al,zo zal er ook een kopie staan van de stationsbuurt oostende,ook enkele treinen zouden op het spoor staan in het station van oostende
back topic: ze zijn alles al aan het klaarzetten voor van tweekend![]()
Tof,denk da ik ook maar eens naar oostende afzak vant weekend,om naar het KTA te gaan hè
Voor die locshow ben ik wel te vinden. Maar die modelbouw heb ik al elk jaar gezien, op veel knopjes duwen, naar treintjes kijken... Geef mij maar DE locomotieven. Ooit zijn we daar eens op die dag binnengeraakt in de 7745. Opa stond wat te kijken naar die blinkende machiene, kwam daar een vent en zij: Moet u wat uitleg hebben, meneer? (natuurlijk in iets minder mooi Nederlands). Zo zijn we daar eens binnengeraakt en dat is nogal wat. Crouse control, automatische piloot...
Twas ip z'n Osteèènds zekerJonathan schreef:Voor die locshow ben ik wel te vinden. Maar die modelbouw heb ik al elk jaar gezien, op veel knopjes duwen, naar treintjes kijken... Geef mij maar DE locomotieven. Ooit zijn we daar eens op die dag binnengeraakt in de 7745. Opa stond wat te kijken naar die blinkende machiene, kwam daar een vent en zij: Moet u wat uitleg hebben, meneer? (natuurlijk in iets minder mooi Nederlands). Zo zijn we daar eens binnengeraakt en dat is nogal wat. Crouse control, automatische piloot...

Ostèèèschs, bedoelde zekers!nicken schreef:Twas ip z'n Osteèènds zekerJonathan schreef:Voor die locshow ben ik wel te vinden. Maar die modelbouw heb ik al elk jaar gezien, op veel knopjes duwen, naar treintjes kijken... Geef mij maar DE locomotieven. Ooit zijn we daar eens op die dag binnengeraakt in de 7745. Opa stond wat te kijken naar die blinkende machiene, kwam daar een vent en zij: Moet u wat uitleg hebben, meneer? (natuurlijk in iets minder mooi Nederlands). Zo zijn we daar eens binnengeraakt en dat is nogal wat. Crouse control, automatische piloot...