
Hoedanook, ik zie de Benelux niet snel terug rechtstreeks van Brussel naar Mechelen rijden, zolang de capaciteit op die trein niet flink uitbreidt, én vroeger en later begint te rijden.
nu zijn we terug aan het begin van dit topic. daar er om 7u20 geen trein antwerpen luchthaven is moet je al een uur buffer nemen om een vlucht van 9u30 te nemen. de trein van 7u50 kan net maar je bent er beter wat vroeger en dan moet je al een trein om 0650 nemen.... toch vroeg voor een vlucht van 9u30 (9u30 heeft zowat de grrotste vertrekwave op de luchthaven)Shrek schreef:als het van die 18 minuten extra afhangt dan kies je zelf voor dat risico. Ik heb aan de douanecontrole al meer dan 18 minuten verloren.Portbou schreef:Ja, echt super met die Benelux-trein. De eerstkomende heeft al 21 min. vertraging en die van daarna is afgeschaft.Shrek schreef:Antwerpen-Brussels Airport is dan ook één van de beste verbindingen van het hele land. Met een hoge snelheid, een indrukwekkende amplitude van 19u en quasi nooit overbezetting hebben de reizigers daar dan ook absoluut niet te klagen
Gelukkig is op tijd komen totaal onbelangrijk voor wie een vlucht moet nemen.
Zeker dat het voor december 2016 zal zijn? Ik dacht dat ik ergens gehoord te hebben - vraag me niet waar - dat 2017 zelfs misschien niet meer haalbaar was. En gaat die dan over Breda? Want dan moet die daar kop maken (toch niet loc rondzetten??)...rvdborgt schreef:In dec. 2016 zal de Benelux dan ook nog de Noorderkempen-pendel vervangen.