Overvallen door een spontaan woord, een woord van dank.
deze morgen op het perron van Merchtem City spreekt iemand mij aan die me zegt om verder te doen met dit forum, dat we goed bezig zijn. het zit em in de kleine dingen, maar die kleine dingen doen al eens deugd
de vraag is wie de persoon was? ni kunnen vragen door de haast van bijna elke passagier, maakt mister x zich bekend?
Die mister X was ik, iemand die zo elke dag eens komt kijken op de site, hetgeen wil zeggen dat die site ook écht goed is (want anders kwam ik hier niet elke dag).
Mijn houding tegenover treinen is zoals die tegenover vrouwen: ik kijk er graag naar, ik ga er graag mee op stap maar ik begrijp er helaas weinig van (en ze zijn ook duur in onderhoud en maken nogal wat lawaai als ze op dreef zijn) .
Daarom (wegens mijn beperkte kennis van treinen en niet wegens mijn beperkte kennis van vrouwen) reageer ik ook bijna nooit.
Vennbahnerke schreef:Die mister X was ik, iemand die zo elke dag eens komt kijken op de site, hetgeen wil zeggen dat die site ook écht goed is (want anders kwam ik hier niet elke dag).
Mijn houding tegenover treinen is zoals die tegenover vrouwen: ik kijk er graag naar, ik ga er graag mee op stap maar ik begrijp er helaas weinig van (en ze zijn ook duur in onderhoud en maken nogal wat lawaai als ze op dreef zijn) .
Daarom (wegens mijn beperkte kennis van treinen en niet wegens mijn beperkte kennis van vrouwen) reageer ik ook bijna nooit.
Treinen zitten logisch in mekaar, toch een verschil