IK ben nog al geïnteresseerd in de NMBS en CFL. Speciaal op gebied bij de NMBS heb ik ene vraag en ik hoop dat iemand mij kan helpen.
Ik heb dus de 2802, 2813, 2835, 2901, 2861 en 2844 allemaal BR186. Ik heb foto's gezien dat er reeks 28 met diverse verschillende rijtuigen rijden. De een met NMBS I11, de andere met OBB dan weer met NS/ex FYRA kleuren. Maar rijden ze ook in combinatie met alle genoemde rijtuigen want die foto's heb ik (nog) niet gezien.
Dezelfde vraag is voor de NS BR186 rijden die ok met deze rijtuigen tussen A'dam en Brussel??
Ik hoop dat iemand mij kan helpen maar ook kan voorzien van foto's daar ik graag deze wil inkijken
Ik hoop te mogen horen
Wim
Foto's samenstellingen BR186 gezocht
Re: Foto's samenstellingen BR186 gezocht
De NS 186 komt op dit moment niet naar België.
De reeks 28 kan je momenteel enkel zien met NS rijtuigen al dan niet in Fyra kleuren. De i11 komt niet voor in deze treinen. De öbb rijtuigen zijn al een hele tijd verdwenen van deze verbinding.
De reeks 28 kan je momenteel enkel zien met NS rijtuigen al dan niet in Fyra kleuren. De i11 komt niet voor in deze treinen. De öbb rijtuigen zijn al een hele tijd verdwenen van deze verbinding.
Steven
Dank voor je informatie. Ben weer wat wijzer geworden
Groet
Wim
Dank voor je informatie. Ben weer wat wijzer geworden
Groet
Wim
Vanaf volgend jaar dacht ik gaat de benelux via breda rijden en hangt er aan beide kanten een Traxx, vanaf dan zouden ook de NS traxxen naar Belgie rijden.