TB's en TrainSim
-
- Contacteer:
-
- Contacteer:
Het feit dat men met MSTS veel te snel remt ligt enkel en alleen maar aan de instellingen in de .eng en .wag files. Bij mij (enkel voor eigen gebruik) zijn die aangepast en hier uitgetest door een TB, en dus kan ik zeggen dat ik met realistische treintjes rijd.
AM80
AM80
Langzaam maar zeker, maar zeker langzaam

-
- Contacteer:
Inderdaad AM80 dat wordt geregeld in het ENG & WAG bestand, en ik maak er dan nog eens stuurposten bij
zie http://www.belgian-tsm.com dat is mijn site, en heeft de TB ook een nickname die dat test en eventueel wil doen? 

-
- Contacteer:
Ik zou ook liever met echte trein rijden, maarja ik wou eerst beginnen als BR maar mag niet meedoen, getuigschrift is een trapje te laag voor NMBS, dus moet eerst nog iets lager zoeken. (De rest is voor andere topic)edje schreef:Ja ik mag treinen rijden, en ik had MSTS
Ik had MSTS dus, want ik heb het er afgegooid omdat het niet realistisch rijdt.
In MSTS rem je veels te snel, en trek je te snel op.
Ook mis je het gevoel die je met de echte treinen wel hebt.

-
- Contacteer:
bwa, met MSTS kan je de realiteit niet halen, maar wel in de buurt komen, dat is raad van Stoomfan die heeft een tutorial gemaakt i.v.m. ENG bestanden...
vaak wordt er in msts alleen maar gedacht aan het rijden... maar nooit hoe de trein in het echt rijdt. gelijk ik heb nu een AM 86 cabview kunnen maken, en ben nu wat bezig met de AM 86 dus wat bij te schroeven, met dank aan Bart VDW voor de info
Ik heb hier gezien op forum dat iemand zei dat AM 80 goed optrekt, in msts is dit een ramp, dan trekt die AM 86 toch veel sneller op, te snel zelfs
ik regel dit bij met de adhesensie en 2e Numwheels is allemaal voor de grip op de rails.
en als het regent in MSTS wil ik dat die AM 86 afziet gelijk hij doet in het slechtste geval

Dit probeer ik nu wat bij te schroeven in de eng bestanden.
vaak wordt er in msts alleen maar gedacht aan het rijden... maar nooit hoe de trein in het echt rijdt. gelijk ik heb nu een AM 86 cabview kunnen maken, en ben nu wat bezig met de AM 86 dus wat bij te schroeven, met dank aan Bart VDW voor de info

Ik heb hier gezien op forum dat iemand zei dat AM 80 goed optrekt, in msts is dit een ramp, dan trekt die AM 86 toch veel sneller op, te snel zelfs
ik regel dit bij met de adhesensie en 2e Numwheels is allemaal voor de grip op de rails.
en als het regent in MSTS wil ik dat die AM 86 afziet gelijk hij doet in het slechtste geval

Dit probeer ik nu wat bij te schroeven in de eng bestanden.
da's waar, daarom dat het handig zou zijn dat er een tb zijn zeg doet en inderdaad eventueel meehelpt met die MSTS dingen, maar vind maar eens zo een persoon?
Wat je zegt edje is volledig waar, over dat remmen en trekken , maar in het echt kan je ook een lok hebben die rapper remt dan een andere lok uit de zelfde reekt ... tamme loks,
zoiets kan je bijna onmogelijk in MSTS doen?
Of zou dat wel kunnen als moeilijkheidsgraad een slechtremmende, slechttrekkende uitvallende lok in msts steken?
Wat je zegt edje is volledig waar, over dat remmen en trekken , maar in het echt kan je ook een lok hebben die rapper remt dan een andere lok uit de zelfde reekt ... tamme loks,
zoiets kan je bijna onmogelijk in MSTS doen?
Of zou dat wel kunnen als moeilijkheidsgraad een slechtremmende, slechttrekkende uitvallende lok in msts steken?

-
- Contacteer: