HVHTB schreef:
Ze proberen de 843 trouwens weg te houden uit de bundel van Turnhout, omdat ze weten dat er dan bijna zeker graffiti op staat de volgende dag...
Sinds wanneer is dat een probleem bij de NMBS? In welke bundel staat die dan safe? Voor de andere treinen in de bundel is het wel ok dat ze volgekladderd staan?
MW41 is in mijn beleving het enige materieel waar dit goed gaat.
Met een vraagteken?
IC 3442 Turnhout vertrek 20u06 spoor 1 - La Louviere Zuid aankomst 22u26 spoor 1
La Louviere Zuid - Turnhout als ledig materiaal (LM)
In weekenden en vakantietijd in België is niet duidelijk wat de 843 doet.
Interessante lijst!
De laatste rit (IC3442) reed vorige week nog per 1 CityRail zonder AM75. En er is geen ledige rit van de IC3442, dus die zal gewoon na de IC3417 in de bundel van Turnhout worden weggezet.
Ze proberen de 843 trouwens weg te houden uit de bundel van Turnhout, omdat ze weten dat er dan bijna zeker graffiti op staat de volgende dag...
Vandaag ging de 843 na aankomst in Binche (om 16u40 als IC 3436) Als LM terug richting La Louviere samen met het klassieke motorstel 961.
Laatst gewijzigd door spurt2244 op 21 mei 2016, 05:44, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik ben van plan om maandag 23/05 dit stel met een bezoekje te vereren. Als iemand me dus zou kunnen vertellen of dit lijstje dan nog klopt, zou het me makkelijk maken (vermits blijkbaar vandaag hiervan afgeweken werd...?)
Ik heb inderdaad de 843 gespot, ik ben erin meegereden van Mechelen tot Lier. Mijn mening: om eerlijk te zijn, knap werk van de werkplaatsen, echt waar. Dit stel is er zoveel jonger op geworden. Het is inderdaad, helaas, weeral grijs, maar ja dit is zowat de standaard...
Wel heb ik ook de mening dat dit een volkomen nutteloos project is als deze stellen effectief nog maar 10 jaar moeten rondbollen. Het is dan wel een verbetering, maar niet in die mate dat men zoiets moet verwezenlijken voor stellen die er misschien "weldra" uit roulatie moeten.
Merijn schreef:Ik heb inderdaad de 843 gespot, ik ben erin meegereden van Mechelen tot Lier. Mijn mening: om eerlijk te zijn, knap werk van de werkplaatsen, echt waar. Dit stel is er zoveel jonger op geworden. Het is inderdaad, helaas, weeral grijs, maar ja dit is zowat de standaard...
Wel heb ik ook de mening dat dit een volkomen nutteloos project is als deze stellen effectief nog maar 10 jaar moeten rondbollen. Het is dan wel een verbetering, maar niet in die mate dat men zoiets moet verwezenlijken voor stellen die er misschien "weldra" uit roulatie moeten.
Leuk dat je hem hebt gespot Merijn, Voor je het weet rijden de vernieuwde Varkensneuzen langer dan 10 jaar rond, Gezien investeringen in nieuwe treinen vaak lang op zich laten wachten.
Ik heb hem om 14u40 in Lier gespot dus is terug in actieve dienst. Ten minste ik ga ervan uit dat er nog maar 1 stel af is, was te ver weg om nummer te zien.
Vandaag (21 juni 2016) heb ik voor het eerst varkensneus 843 zelf gespot in Tielen en Turnhout.
In de tijd dat ik er was reed hij IC 3408, IC 4211, IC 4233 en IC 3436.
Volgens iemand van het stations personeel in Turnhout wordt de volgende opgeknapte Varkensneus aan het einde van de zomer verwacht en de derde rond Nieuwjaar.