Eurotunnel werft aan
-
Eurotunnel werft aan
Vvvvvvvvvvvvbbbb
Laatst gewijzigd door nighttrain op 22 jul 2016, 23:33, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Eurotunnel werft treinbestuurders/chef de trains aan
Ziet er interessant uit, maar verhuizen naar Frankrijk zou ik niet echt zien zitten. Ik vraag me trouwens ook af of mensen van buiten de SNCF wel kans maken.
Trouwens, elke dag enkel hetzelfde traject door de tunnel moeten doen gaat ook wel snel vervelen denk ik.
Ik doe nu elke dienst het traject Antwerpen-Thionville/Woippy of Bettembourg en dat begint al wat repetitief te worden.
Maar desalniettemin een tof filmke!
Trouwens, elke dag enkel hetzelfde traject door de tunnel moeten doen gaat ook wel snel vervelen denk ik.
Ik doe nu elke dienst het traject Antwerpen-Thionville/Woippy of Bettembourg en dat begint al wat repetitief te worden.
Maar desalniettemin een tof filmke!
Niet te ver van je werk wonen lijkt me wel een vereiste, zelfs al zou het niet in de voorwaarden staan, als je meer dan een uur per richting moet forenzen, gaat dat al snel bij veel mensen negatief op gezinsleven, motivatie,.. werken. Zover ik weet, ben je ook zeker welkom zonder SNCF-achtergrond. Een zekere nighttrain van dit forum schijnt ook een NMBS-achtergrond te hebbenHobbes schreef:Ziet er interessant uit, maar verhuizen naar Frankrijk zou ik niet echt zien zitten. Ik vraag me trouwens ook af of mensen van buiten de SNCF wel kans maken.

In veel beroepen is er iets van repetitiviteit. Eurostar lijkt me, vanaf een afstandje, groot en modern genoeg om ook verschillende mogelijkheden te hebben na een tijdje. Misschien kan nighttrain daarover iets zeggen qua afwisseling of doorgroeien naar andere posities, lesgeven etc.?Hobbes schreef:Trouwens, elke dag enkel hetzelfde traject door de tunnel moeten doen gaat ook wel snel vervelen denk ik. Ik doe nu elke dienst het traject Antwerpen-Thionville/Woippy of Bettembourg en dat begint al wat repetitief te worden.
Vind ik ook. Die dame lijkt me plezier in haar werk te hebben en maakt ook direct duidelijk dat als je gemotiveerd bent dat je kan doorgroeien binnen het bedrijf.Hobbes schreef:Maar desalniettemin een tof filmke!
kika schreef:In veel beroepen is er iets van repetitiviteit. Eurostar lijkt me, vanaf een afstandje, groot en modern genoeg om ook verschillende mogelijkheden te hebben na een tijdje. Misschien kan nighttrain daarover iets zeggen qua afwisseling of doorgroeien naar andere posities, lesgeven etc.?
Dit gaat voor alle duidelijkheid niet over Eurostar, maar over Eurotunnel. Als ik het goed begrijp doet die machiniste enkel het traject Calais Fréthun- VK (Folkstone?), en verder niets. Maw altijd heen en weer door de Chunnel. Die repetiviteit zou ik persoonlijk heel snel beu zijn, maar iedereen voelt dat anders aan he!

-
Het is natuurlijk ook een promotie / reklamefilm. Daar gebruiken ze natuurlijk niet iemand voor welke languit en doodsaai in de cabine ligt en er verder niet uitziet. Niet echt bijzonder salaris voor zulk monotoom werk, daarvoor kan je ook bij NS aan de slag, met landelijke wegbekendheid in heel Nederland......Die dame lijkt me plezier in haar werk te hebben en maakt ook direct duidelijk dat als je gemotiveerd bent dat je kan doorgroeien binnen het bedrijf......
Vindt U een foto mooi, klik op het duimpje ter waardering, dan weet ik wat jullie leuk vinden

-
Het isMeesterpeter schreef:.....Die dame lijkt me plezier in haar werk te hebben en maakt ook direct duidelijk dat als je gemotiveerd bent dat je kan doorgroeien binnen het bedrijf......
Laatst gewijzigd door nighttrain op 22 jul 2016, 23:37, 2 keer totaal gewijzigd.
2600€ netto is wel heel royaal in vergelijking met de salarissen bij NMBS. Ik zou ook niet staken als ik zo'n loon had.
Is er niet nog een fiscaal verschil tussen Belgie en Frankrijk waarmee hier geen rekening gehouden wordt ?
Is er niet nog een fiscaal verschil tussen Belgie en Frankrijk waarmee hier geen rekening gehouden wordt ?
-
KanMeesterpeter schreef:Het is natuurlijk ook een promotie / reklamefilm. Daar gebruiken ze natuurlijk niet iemand voor welke languit en doodsaai in de cabine ligt en er verder niet uitziet. Niet echt bijzonder salaris voor zulk monotoom werk, daarvoor kan je ook bij NS aan de slag, met landelijke wegbekendheid in heel Nederland......Die dame lijkt me plezier in haar werk te hebben en maakt ook direct duidelijk dat als je gemotiveerd bent dat je kan doorgroeien binnen het bedrijf......
Laatst gewijzigd door nighttrain op 22 jul 2016, 23:35, 1 keer totaal gewijzigd.
-
hoe bedoel je?Portbou schreef:2600€ netto is wel heel royaal in vergelijking met de salarissen bij NMBS. Ik zou ook niet staken als ik zo'n loon had.
Is die 2600€ echt netto-netto ? Dus geen belastingen bijbetalen op het einde van het jaar ?nighttrain schreef:hoe bedoel je?Portbou schreef:2600€ netto is wel heel royaal in vergelijking met de salarissen bij NMBS. Ik zou ook niet staken als ik zo'n loon had.
-
NePortbou schreef:Is die 2600€ echt netto-netto ? Dus geen belastingen bijbetalen op het einde van het jaar ?nighttrain schreef:hoe bedoel je?Portbou schreef:2600€ netto is wel heel royaal in vergelijking met de salarissen bij NMBS. Ik zou ook niet staken als ik zo'n loon had.
Laatst gewijzigd door nighttrain op 22 jul 2016, 23:36, 1 keer totaal gewijzigd.
Is er al iets bekend of er een opendeur komt dit jaar en wanneer dat zal zijn?